Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:58:12 GMT

تمرین شاداب پارس جم قبل از بازی با استقلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۳۹۱

تمرین شاداب پارس جم قبل از بازی با استقلال(عکس)

اعضای تیم پارس جنوبی جم تمرین شادابی را عصر امروز برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین پارس جنوبی جم قبل از رویارویی با استقلال تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه تهرانسر تهران برگزار شد. در تمرین امروز بازیکنان پارس جنوبی با روحیه‌ای بالا کارشان را برای دیدار با استقلال انجام دادند و زیر نظر مهدی تارتار آخرین تاکتیک‌های خود را مرور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان پارس جنوبی جم که در نیم فصل دوم هیچ شکستی در کارنامه‌شان ثبت نشده برای موفقیت مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند و از این رو در تمرین امروز نیز متحد شدند تا بازی خوبی را در ورزشگاه آزادی مقابل آبی‌های پایتخت انجام دادند.

 

 

 


عکس: مهدی مهران‌نژاد

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

به نقل از ایرنا تمرین عصر امروز استقلال یک میهمان ویژه داشت. مهدی پاشازاده که در گذشته کاپیتان استقلال بود و سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه دارد به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شد.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان نیز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند.جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند.

جواد نکونام پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد. بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند.

در ادامه این تمرین، بازیکنان به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند. بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد.

محرومیت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، سوژه تمرین امروز بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898423

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!