Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@23:43:47 GMT

نتیجه سیاست احمدی نژادی در دولت تدبیر و امید!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۵۴۱

خرداد: فیلم آشغال‌های دوست داشتنی، سرانجام پس از ۵ سال توقیف وجنجال اکران شد، اما هیچ اتفاقی نیفتاد؛ نه صف انبوهی برای دیدن آن تشکیل شد، نه در سالن‌ها شعاری داده شد و نه حتی منتقدان و اهالی سینما واکنش خاصی نشان دادند.
فقط یک موضوع باعث تعجب شد که چرا وزارت ارشادهای دو دولت روحانی، جلوی اکران این فیلم متوسط را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی که همه چیز آن در حد متوسط بود، فیلم نامه‌ای متوسط، بازی‌های متوسط و کارگردانی متوسط، اما رو به پایین.
اگر این فیلم در جشنواره فجر هم اکران می‌شد چه اتفاقی واقعا میفتاد؟ حتما سازنده وبازیگران فیلم هم قبول دارند که نسبت به پروداکشن‌های امسال سینمای ایران، نمی‌توانند مدعی برتری باشند.
سرمایه گذار و کارگردان فیلم که تصادفا یک نفر هست، می‌خواسته درحاشیه اعتراضات ۸۸، یک فیلم تجاری بسازد، بازیگران برند را جمع کرده، تبلیغات خلاقانه داشته و با کج سلیقگی وزارت ارشاد، صاحب یک فیلم جنجالی شده است.
ولی در فیلمی که اکران شد حتی یک سکانس هم وارد موضوعات جدی سیاسی نشده است و سعی کرده، فاصله خود را با واقعیت حفظ کند، تصویری که فیلم یوسفی از پلیس و امنیت ملی و درگیری‌ها می‌دهد بمراتب ملایم‌تر از متری شش ونیم، دیدن این فیلم جرم است و رد خون است.
اگر این فیلم در سال ۱۳۹۲ به جشنواره می‌رفت واکران می‌شد، قطعا به اندازه امروز مورد توجه قرار نمی‌گرفت واین تجربه‌ای پرهزینه برای وزارت ارشاد بود که البته باید از تدبیر مدیریت فعلی تقدیر کرد که با اکران این فیلم، یکی از مسایل بلاتکلیف را حل کردند، کاش گزارش یک جشن حاتمی کیا و بقیه فیلم‌های بلاتکلیف هم بزودی اکران شوند، مطمئن باشید اتفاقی نمی‌افتد.
منبع: انتخاب برچسب ها: آشغال‌های دوست داشتنی ، احمدی نژادی ، دولت تدبیر و امید

منبع: خرداد

کلیدواژه: آشغال های دوست داشتنی احمدی نژادی دولت تدبیر و امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل

به گزارش جماران؛ کانال تلگرامی دولت بهار نوشته است: محمود احمدی نژاد، رئیس دولت نهم و دهم، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از بانوان، در پاسخ به سوالی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: هر کشوری به سایر کشورها غیرقانونی حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند. و این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • واکنش به ادبیات احمدی‌نژاد درباره اسرائیل
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • نتیجه عجیب قانون حمایت از فرزندآوری
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟