Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:46:17 GMT

نسل سومی ها باید گام دوم انقلاب را با قدرت پیش ببرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۷۵۲

نسل سومی ها باید گام دوم انقلاب را با قدرت پیش ببرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی مروج شامگاه سه شنبه در افتتاحیه قرارگاه فرهنگی گام دوم انقلاب که با حضور حجت الاسلام سیاح مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران، مسئولان شهرستان شهریار و شهر اندیشه و اقشار مختلف فرهنگی، علمی ، ورزشی و... برگزار شده بود به برخی از موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف اشاره کرد و دراین باره اظهارداشت: خوشبختانه در گام اول انقلاب رشد و موفقیت های خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای کشور حاصل شد و کشوری که تا دیروز و در بسیاری از موارد وابسته غرب بود امروز دشمن این نظام نگرانی موشک های قاره پیمای ما هستند در نتیجه  دستاورد نسل های اول و دوم با موفقیت پیش رفته وامروز وظیفه نسل های بعدی است که ضمن حفظ دستاوردهای نسلهای قبلی با قدرت توصیه های مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب به سرانجام برسانند.

وی وجود جوانان ونیروهای انقلابی در نسل های جدید را یکی از ظرفیت های خوب این نظام برشمرد و تصریح کرد: برخی افراد کم توان به تصور اینکه در نسل امروز جوانان فداکار وایثار گر برای مبارزه نداریم غافل هستند از 60 هزار نفر از نیروهایی همانند شهید حججی ها که در صف مدافعان حرم ثبت نام نموده برای ایثار و فداکاری که نیاز به حضور آنها نشد

وی نقش همه مردم و مسئولان به خصوص شهروندان شهر اندیشه را در گام دوم انقلاب موثر برشمرد و افزود: پیرو توصیه مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب در شهر اندیشه افتتاح گردید وشهروندانی انقلابی، ولایی وفرهنگی که در همه راهپیمایی ها، فراخوانها و  مشارکت ها حضوری فعال داشته ودارند باید با همکاری و استقاده از تمامی ظرفیت ها دراین گام بزرگ وارزشمند نیز نقش موثر خود را ایفا نمایند.

کد خبر 4547159

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اندیشه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده فینالیست شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۷ کیلوگرم مقابل ماساتو سومی از ژاپن به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت‌کننده دارد، ناصر علیزاده در مرحله نیمه‌نهایی با ماساتو سومی از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید راهی فینال شد.

علیزاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان روی تشک کشتی رفت. وی با نتیجه هشت بر یک به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

کد خبر 744788

دیگر خبرها

  • فیگارو: پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود/ ایران قدرت اول منطقه است
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • علیزاده فینالیست شد
  • تبلور اندیشه‌های اسلامی در هنر انقلابی است
  • دنیا، پیام قدرت ایران را دریافت کرد
  • تبلور اندیشه‌های انقلاب اسلامی در هنر انقلابی
  • تمبر یادبود شهاب‌الدین سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری منتشر شد
  • انتشار تمبر یادبود سهروردی در تیراژ ۶۰ هزار سری