Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس قرار است فردا چهارشنبه به بروکسل رفته و با «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون اروپا دیدار و گفتگو کند.

سخنگوی دفتر نخست وزیر انگلیس در این خصوص گفت: در دیدار فردا طرفین درباره آخرین تلاش‌ها در زمینه «برگزیت» بحث و تبادل نظر می‌کنند.

این در حالیست که ترزا می‌نخست وزیر انگلیس چندی پیش از اتحادیه اروپا خواست تا به منظور تصویب «برگزیت» در پارلمان این کشور، طرح توافقی پیشین را مورد بازمذاکره قرار داده و پرونده آن را مجددا بازکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ترزا می‌نخست وزیر انگلیس در این خصوص به نقل از وی اعلام کرده بود: لازم است برخی تغییرات در طرح پیشین برگزیت مورد بررسی قرار گیرد. دلیل اصلی عدم موافقت پارلمان با برگزیت برخی مواردی است که باید تغییر کند و به این منظور طرح مذکور باید دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که نمایندگان مجلس عوام این کشور حدود ۳ هفته پیش با این توافق مخالفت کردند.

رئیس کمیسیون اروپا نیز هفته گذشته و در آستانه سفر «ترزا می» نخست وزیر انگلیس به بروکسل مقر این اتحادیه برای مذاکره درباره اِعمال تغییراتی در توافق پیشین با اروپا پیرامون خروج لندن از این اتحادیه گفته بود: برگزیت مسئله دوطرفه میان بریتانیا و جمهوری ایرلند نیست. این یک مسئله مربوط به اروپاست و به همین خاطر است که ما نمی‌توانیم قبول کنیم توافق خروج لندن از اتحادیه اروپا دوباره مورد مذاکره قرار بگیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نخست وزیر انگلیس ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی گفت: اقدام ایران کاملا مشروع و در چارچوب اعمال حق ذاتی دفاع مشروع و پس از مدت ها خویشتنداری در برابر رژیم صهیونیستی بود.

واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق را در ویدئو ببینید.

کد خبر 844565 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ناصر کنعانی انگلیس خبر ویژه سخنگوی وزارت خارجه

دیگر خبرها

  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • واکنش کنعانی به صحبت های نخست وزیر انگلیس درباره عملیات وعده صادق