Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال الغرافه قطر و ذوب‌آهن ایران امروز «سه‌شنبه» از ساعت 18:30به مصاف هم رفتند.

در این دیدار احمد علائدین ومهدی طارمی در دقایق 20و 36 دو گل الغرافه را به ثمر رساندندو نیمه نخست دبا نتیجه دو بر صفر به سود تیم قطری به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نیمه دوم تیم ذوب آهن متحول شد. در نیمه دوم ، اوساگوانا در  دقیقه 47 گل نخست ذوبی ها را به ثمر رساند.

ارسلان مطهری در دقیقه 60 و  محمد نژاد مهدی درذ دقیقه 79 دو گل دیگر برای ذوب آهن به ثمر رساندند تا شاگردان منصوریان با این برد به مرحله گروهی صعود کنند.

اما در دیگر جدال نمایندگان کشورمان تیم فوتبال سایپا در حالی در بازی همزمان مقابل الریان قرار گرفت که ابتدا آرمان رمضانی د ر دقیقه 3 این تیم را جلو انداخت اما الریان در دقایق 28و 90+1 توسط گلمین ریواسو در دقیقه 89 توسط سوریا سه گل دریافت کردند تا در پایان نارجی پوشان کشورمان نتوانند جواز حضور در مرحله گروهی را بدست بیاورند و نتیجه این بازی 3بر1 به سود الریان قطر به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی ذوب آهن سایپا فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!

رسانه‌های ایتالیایی از لغو تصمیم مالک و رئیس باشگاه ناپولی برای مجازات بازیکنان این تیم به یک دلیل خاص پرده برداشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در میان رؤسا و مالکان فعلی فوتبال ایتالیا، اورلیو دلورنتیس مالک باشگاه ناپولی با اختلاف از بقیه پرحاشیه‌تر است. یکی از خصلت‌های بارز این تهیه کننده سینما، علاقه‌اش به مجازات فوری بازیکنان پس از کسب نتایج ضعیف است که معمولاً آن را با فرستادن اعضای تیم به اردوهای تمرینی تنبیهی و دور کردن‌شان از اعضای خانواده برای چند روز تا یک هفته عملی می‌کند. این سیاست او گاهی اوقات باعث بروز اختلافات داخلی شدید هم شده که نظیرش در دوران مربیگری کارلو آنچلوتی بود که بازیکنان از رفتن به اردو سر باز زدند و کارلتو نیز به دلیل حمایت از آنها مجبور به استعفا شد.

ناپولی امسال در شرایطی کاملاً برعکس فصل گذشته که بعد از 33 سال قهرمان سری A شد؛ از جمع مدعیان جا مانده است. تیم شهر ناپل نه تنها هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد، بلکه کورسوی امیدش برای کسب سهمیه  لیگ قهرمانان فصل آینده را با باخت یک بر صفر شنبه شب مقابل امپولی پایین جدولی از دست داد. این باخت با واکنش تند هواداران دوآتشه تیم همراه بود اما گویا این تمام داستان نبوده است.

باخت‌های فصل ناپولی در سری A‌ دو رقمی شد

طبق گزارش نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا؛ بین دو نیمه مسابقه‌ای که در ورزشگاه کاستلانی برگزار شد، دلورنتیس که از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود به رختکن می‌رود تا هنگام سخنرانی سرمربی تیم، فرانچسکو کالتزونا در محل حضور داشته باشد و بلکه با حضورش به بازیکنان برای جبران گل خورده انگیزه‌ای مضاعف بدهد که البته اینگونه نشد.

کوریره دلاسرا نوشته است که در پایان بازی هواداران دوآتشه باشگاه از دلورنتیس درخواست کرده‌اند که تیم را تا پایان فصل به اردوی تنبیهی ببرد و به آنها اجازه ندهد که نزد خانواده‌های‌شان برگردند. ظاهراً پیشنهاد آنها مالک باشگاه را هم وسوسه کرده بود که چنین اقدامی را انجام دهد و تنها مشکلات لجستیکی مانع از اجرای آن شد. مهمترین دلیل نبود اتاق‌های کافی در هتل مکان مورد نظر برای برگزاری اردو بوده است. با توجه به نزدیک بودن یک تعطیلی عمومی در ایتالیا، اکثر هتل‌ها توسط گردشگران رزرو شده بوده و به این ترتیب امکان اسکان دادن تمام بازیکنان ناپولی وجود نداشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!