Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ وزارت دفاع روسیه از در دست داشتن مستنداتی مبنی بر نقض پیمان موشک‌های هسته‌ای از سوی آمریکا خبر داد.

سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) گفت: زمانی که روسیه مستندات خود را مبنی بر نقض پیمان موشک‌های هسته‌ای از سوی آمریکا ارائه کرد، سؤالات زیادی از دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا درباره نقض این پیمان با راه‌اندازی سامانه موشکی ام كي-41 در اروپا که قادر به شلیک موشک‌های کروز توماهاک است و نیز درباره آغاز ساخت کارخانه موشک‌های میان‌برد مطرح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: کاملاً روشن است که همه اتهاماتی که درباره ساخت موشک 9ام729 و نقض پیمان‌نامه موشک‌های هسته‌ای به روسیه زده می‌شود، بر اساس اطلاعات دروغین سازمان جاسوسی آمریکا است.

گفتنی است، بنا به گزارش منابع خبری، آمریکا در بمباران هوایی سوریه از موشک‌های توماهاک استفاده کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: روسیه آمریکا موشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از بازگشت بازرسان آژانس اتمی به کار خود در ایران خبر داد.

بعد از وقفه موقت در فعالیت تأسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از حضور بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روسیه از بازگشت آنها به کار خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، گفت که بعد از توقف موقت در حضور بازرسان آژانس اتمی در تأسیسات هسته‌ای ایران، آنها روز سه‌شنبه به کار خود بازگشتند.

اولیانوف بامداد چهارشنبه در کانال تلگرامی شخصی خود نوشت: «بازرسان آژانس اتمی که به‌دلیل تنش‌ها در منطقه به‌طور موقت از حضور در تأسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، هم‌اکنون به وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند».

پیش از این نیز «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد سه‌شنبه گفته بود که ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را «به‌دلیل ملاحظات امنیتی» بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه آنها را به فعالیت بازگرداند.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تهدید حمله به مراکز هسته‌ای در خاورمیانه
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • عملیات «وعده صادق»، پیمان صلح قرن را در افق محال قرار داد
  • ریابکوف: جنگ هسته‌ای هیچ برنده‌ای نخواهد داشت