Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محسن محبی در نشست توجیهی و آموزشی رزمایش پرتوی ویژه روابط عمومی‌های استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری رزمایش‌ها تنها تهیه گزارش نیست بلکه هدف تقویت نقاط قوت و ضعف و ایجاد حساسیت در استان در موضوع پدافند غیرعامل است.

وی بیان کرد: هرچند نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان قلب تپنده کشور به شمار می‌رود و از امنیت بالایی برخوردار است، ولی نباید از احتمال وقوع حادثه غافل شد و مردم را برای حوادث احتمالی آماده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری رزمایش پرتوی استان بوشهر مردم اطراف نیروگاه با انواع تهدید‌ها آشنا شوند تا در زمان وقوع حادثه بدانند چگونه باید برخورد کنند.

محبی یادآور شد: افزایش آگاهی عمومی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص رزمایش پرتوی به عهده استان بوشهر است و در این راستا باید از ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان استفاده شود.

وی گفت:امروز تهدیدات پرتوی به عنوان تهدید‌های نوین به شمار می‌رود که باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و روابط عمومی در راستای ارتقای آگاهی‌های عمومی جامعه گام برداشت.

معاون توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: رسانه‌ها ابزار روابط عمومی‌ها هستند و نقش اطلاع رسانی، آموزش عمومی و هدایت افکار عمومی در آرامش بخشی به جامعه در زمان حادثه بسیار تاثیرگذار است.

 محبی گفت: بوشهر با وجود نیروگاه، پارس جنوبی و خارگ استانی ویژه در کشور است و باید مسائل مربوط به رعایت اصول پدافند غیرعامل در این استان با جدیت رعایت شده و دنبال شود.

وی با اشاره به اجرای رزمایش پرتوی در جوار نیروگاه اتمی بوشهرگفت: در این راستا ۹ کارگروه تخصصی در برگزاری این رزمایش تشکیل شده است.

انتهای پیام/م

تلاش می‌شود برای اطلاع رسانی در زمینه رزمایش پرتوی به هدف مشترکی برسیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)