Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهوري گفت:سقف تسهيلات اشتغال روستايي کشور 180 هزار ميليارد ريال است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد اميد روز سه شنبه در روستاي صاحب الزمان (عج) خرم آباد درجمع خبرنگاران بيان کرد: پرداخت تسهيلات اشتغال روستايي پايدار درسال گذشته درسطح کشورآغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: حدود 60 هزار ميليارد ريال تاکنون در اين راستا پرداخت شد و در مرحله دوم نيز 730 هزار ميليارد ريال دراختيار استان ها قرار داده شده است.
معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهوري ادامه داد: طرح هاي اشتغالزايي روستايي در جهت توسعه روستاها، کشاورزي، گردشگري و صنايع دستي و صنعت پيش بيني شده است.
اميد اظهار داشت: لرستان در اين راستا بسيار خوب اقدام کرده است و حدود يک هزار و 800 ميليارد ريال تاکنون دراين استان منابع مصرف شده است.
وي اضافه کرد: به غير از سهم 30 درصد متمرکز در مرکز حدود يک هزار و 200 ميليارد ريال ظرفيت استفاده اين تسهيلات در سطح لرستان است.
معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهوري افزود: مجرياني که طرح هاي آنها تصويب شده مي توانند به چهار بانک مشخص شده مراجعه کنند.
اميد اظهارداشت: هدف دولت از اين تسهيلات تضمين اشتغال روستائيان و استفاده ازظرفيت هاي موجود است با توجه به اينکه درصد سود در روستاهاي عادي حدود 6 درصد و در مناطق مرزي کشور چهار درصد با بازپرداخت 9 ساله پيش بيني شده است.
وي بيان کرد:50 درصد اين اعتبار در لرستان جذب شده و مابقي نيز در حال پيگيري است.
معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهوري ادامه داد: حدود پنج هزار فرصت شغلي با توجه به آمار استانداري و گروه ارزيابي در لرستان انجام شده است.
7274/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قامت معاون سازمان خصوصی سازی کشور درباره جزئیات فروش بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طریق فرا بورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند. ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال ایران توسط کنسرسیومی از هلدینگ شرکت‌های صنایع پتروشیمی معامله شد. قیمت هر سهم پایه معادل ۳,۰۴۶ ریال بود که در سامانه معاملات وارد سیستم کردند که سپس خریداری شد و این معامله قطعی شد. ارزش کلی مبلغ حدود ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان بود.

برای سهام شرکت پرسپولیس هم کنسرسیومی از بانک‌ها اقدام به خرید کردند. قیمت هر سهم پایه ۳,۵۸۰ ریال اعلام شد. ارزش کل این معامله که شامل ۸۵ درصد از سهام بود نیز رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شد.

او افزود: با توجه به ضرب الاجلی که AFC تعیین کرده است خریداران باید ۱۰ درصد از مبلغ خرید را واریز کنند و سپس انعقاد قرارداد انجام شود. سپس تشریفات معمول انجام می‌شود و متعاقبا انتقال سهام از وزارت ورزش و جوانان به خریداران جدید صورت می‌گیرد و با این خرید مطالبه میلیون هواداران دو باشگاه پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 6085396 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در اردستان به ۷.۸۲ رسید
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • ۴۲ درصد تسهیلات اشتغال به فارغ‌التحصیلان بیکار اعطا می‌شود
  • ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرواربندی به عشایر گلستان پرداخت شد