Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدای سال 2019 انتشار تصویر یک تخم مرغ در اینستاگرام خبر ساز شد، زیرا فرد گمنامی که تصویر یادشده را ارسال کرده بود، از کاربران خواسته بود با لایک کردن آن به رکوردشکنی وی کمک کنند.

وی در پیام خود تصریح کرده بود که بیایید با کمک هم رکوردی جهانی ثبت کنیم و عکس این تخم مرغ را به پرلایک ترین عکس در اینستاگرام مبدل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این پرلایک ترین عکس در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فردی به نام کلی جنر ارسال شده بود که 18 میلیون لایک خورده بود.

اما عکس تخم مرغ یادشده بعد از گذشت مدتی 21 میلیون لایک خورد و ظرف حدود یک هفته این رقم دو برابر شد. حال بعد از گذشت یک ماه لایک های این عکس از 52 میلیون مورد فراتر رفته و سه میلیون نفر نیز در زیر عکس یادشده مطالبی در قالب کامنت و اظهار نظر منتشر کرده اند.

تا به امروز هویت مالک این حساب کاربری در اینستاگرام نامشخص بود، اما خبرنگاران نیویورک تایمز موفق به شناسایی وی شده اند. این فرد کریس گودفری نام دارد و برای یک آژانس تبلیغاتی در شهر لندن کار می کند. موفقیت وی در تحقق هدفش نشان می دهد که او با روش های بازاریابی آشنایی قابل توجهی دارد.

باید توجه داشت شی که وی انتخاب کرده هیچ حساسیتی را برنمی انگیزد و محصولی شناخته شده در همه جهان است و مردم با هر جنسیت، نژاد، مذهب و غیره مشکلی با تخم مرغ ندارند.

گودفری که 29 سال سن دارد، پرداخت هرگونه مبلغ به چهره های تاثیرگذار اینستاگرام برای تبلیغ به نفع صفحه یادشده را رد کرده و گفته این کار به طور خودکار صورت گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری فضای مجازی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو

دریافت 15 MB کد خبر 847017 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • (تصاویر) قلم خالق بر بوم گلستان
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است