Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد - ایرنا- سرپرست فدراسیون هندبال گفت: آزمون های به عمل آمده مشخص کرد که بیشترین مشکلات ورزشکاران هندبال کشور جسمانی است.

به گزارش ایرنا رمضانعلی دولو، روز سه شنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیات هندبال خراسان شمالی افزود: این آزمون ها در سه دوره مسابقات از ورزشکاران در بخش های روانی، آمادگی جسمانی و ساختار قامتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اساس برنامه فدراسیون یک مربی روسی با حضور 10 روزه در هر استان کشور، آموزش های پایه ای لازم را به ورزشکاران و مربیان می دهد تا ضعف ها مشخص و برطرف شود.
وی اظهار داشت: باید از ظرفیت نیروی انسانی و توانایی بالایی که در این بخش، به ویژه در آموزش و پرورش وجود دارد استفاده و با برقراری تعاملات مطلوبتر مسائل موجود در بخش آموزشی را حل کرد.

* مدارس هندبال در خراسان شمالی راه می افتد
وی به ظرفیت خوب خراسان شمالی در رشته هندبال اشاره کرد و گفت: فدراسیون تجهیزات و امکانات لازم برای راه اندازی مدارس هندبال در این استان را فراهم می کند.
دولو اظهار داشت: در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سهم هندبال ۱۲۵ نفر بود که سه نفر از آنان از ورزشکاران خراسان شمالی بودند.
سرپرست فدراسیون هندبال برای برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی به منظور دانش افزایی بیشتر ورزشکاران و مربیان خراسان شمالی اعلام آمادگی کرد.
وی گفت: برای توسعه این ورزش نباید تنها به دنبال حمایت اداره کل ورزش و فدراسیون بود، بلکه باید سرمایه گذار و منابع مالی را به سمت این رشته سوق داده و از ظرفیت های موجود استفاده کرد.
دولو گفت: در بحث میزبانی و اعزام مدرسان نیز هر موقع این استان احساس کند توان میزبانی مسابقات کشوری را دارد این آمادگی برای واگذاری میزبانی مسابقات وجود دارد.
به گزارش ایرنا؛ در این نشست «فاطمه مرزی» با ۱۰ رای از ۱۱ رای اعضای حاضر در جلسه مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات هندبال خراسان شمالی برگزیده شد.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال فدراسيون خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی، دکتر کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشته و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.

در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:

جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده

نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دوومیدانی منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص درراستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6063413

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • امدادرسانی به متأثرین از سیل و آبگرفتگی در شهرستان قاین
  • امدادرسانی هلال‌احمر قاین به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان