Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق گلستان اعلام کرد: سه نفر از اعضای یک باند حرفه ای در این شهرستان که اقدام به 90 میلیارد ریال کلاهبرداری از برخی شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمود علی فر شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این باند با راه اندازی یک بنگاه معاملاتی اقدام به خرید خودروهای لوکس و املاک شهروندان می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: متهمان با هویت جعلی که برای خود درست کرده بودند، با ارائه ارقام وسوسه انگیز اعتماد مال باختگان را جلب و به آنان چک های بی محل می دادند.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: پس از گزارش یکی از مالباختگان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، اعضای این باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی، سه عضو اصلی این باند دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به 6 فقره کلاهبرداری جمعا به ارزش 90 میلیارد ریال از طریق خرید و فروش ملک و خودرو در شهر گنبدکاووس اعتراف کردند، از شهروندان درخواست کرد تا مراقب اینگونه افراد سودجو باشند و درصورت مواجهه با موارد مشکوک، مراتب را به انتظامی شهرستان اطلاع دهند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از جان باختن سارق کابل های برق دراین شهرستان نیز خبر داد و گفت: جسد این فرد سابقه دار، امروز صبح در کنار یک تیر برق فشار قوی در حاشیه شهر پیدا شد.
سرهنگ علی فر افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد که سارق در حین سرقت کابل برق فشار قوی، دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: با اعلام م مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در 

همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • کشف ۷ فقره جرایم سایبری در دورود