Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:02:15 GMT

سند آمایش 25 استان به تصویب رسیده است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۴۳۲

سند آمایش 25 استان به تصویب رسیده است

به گزارش ایرنا، بابک دین پرست شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در دهلران گفت: هر استانی که طالب توسعه واقعی است باید چند شرط را دنبال کند که یکی از مهمترین این شروط داشتن طرح آمایش سرزمین است.
وی افزود: رسیدن به تعادل و توازن توسعه تا زمانیکه این طرح در استان ها و سطح کشور اجرایی نشود ، امکانپذیر نیست و این یک اصل اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور تاکید کرد: بر اساس آخرین آمار سازمان برنامه و بودجه تاکنون 25 استان کشور این برنامه مطالعاتی در آنها تصویب شده است.
دین پرست از عدم تصویب این طرح در 6 استان خبر داد و یادآور شد: ایلام هم یکی از این استان هاست اگرچه اذعان می شود این طرح در استان تصویب شده اما در جلسه روز پنجشنبه بررسی می شود ولی سازمان برنامه و بودجه هفته گذشته آنرا تائید نکرد.
وی در خصوص ساماندهی بازار و کالاهای مورد نیاز مردم و اخلال افراد سودجو هم گفت: همه مسئولان و وزرای جهاد و صنعت، معدن و تجارت و استانداران اذعان دارند که از حیث تامین کالاهای اساسی مردم مشکلی وجود ندارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل تنظیم بازار پایان سال توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: این دستورالعمل به استانداران ابلاغ شده ولی در یکی دو کالا که نوسانات و مشکلات دارند همه در تلاشیم زمینه دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز فراهم شود.
7175/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 تنظیم بازار سازمان برنامه و بودجه صنعت معدن و تجارت وزارت کشور وزیر صنعت معدن و تجارت 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین از آغاز توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین خبر داد.

مصطفی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آغاز توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای سیاست‌های اتحادیه استان قزوین به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم صورت گرفته است. وی افزود: ۵ غرفه توزیع کالاهای اساسی در مکان‌های میدان مادر، میدان حسن نصرالله، مینودر فلکه پارس، بلوار شهید قاسم سلیمانی و خیابان راه‌آهن جانمایی شده که در این غرفه‌ها شکر، خرما و میوه به نرخ دولتی در بین مردم توزیع خواهد شد. مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان ادامه داد: این کالاها به‌صورت مستقیم از تولیدکننده خریداری شده و به قیمت مناسب از طریق غرفه‌های یادشده در سطح شهر با نرخ تعاونی به مصرف کنندگان عرضه می‌شود در نتیجه از سوءاستفاده فرصت‌طلبان جلوگیری خواهد شد. کریمی هدف از توزیع کالاهای اساسی توسط اتحادیه استان را کمک به معیشت مردم در شرایط اقتصادی کنونی و فراهم کردن امکان دسترسی همه شهروندان به کالاها با قیمت مناسب عنوان کرد. کد خبر 739805

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مددی، استاد خارج فقه و اصول: کشور در خطر است/ به هیچ وجه بحث انقلابی و ضد انقلابی نکنید/ دلار به 61 هزار تومان رسیده؛ دردآور است، بیش از 9 هزار بار پول ما سقوط کرده/ ایرانی مجبور شده با این وضعیت بسازد؛ پول مثل خون است
  • زدن برچسب تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی در دوبلین + فیلم
  • واردات کالای بی کیفیت به صفر رسیده است
  • مصر خواستار به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین از سوی انگلیس شد
  • اروپا قواعد گمرکی علیه اوکراین را تشدید می‌کند
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • اخبار سیاسی ۸ فروردین؛ دیدار هنیه با رئیسی/تصویب ضوابط دستمزد/افزایش جرایم رانندگی
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم