Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:20:40 GMT

منشور همدلی رسانه های خراسان رضوی به امضا رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۵۰۴

منشور همدلی رسانه های خراسان رضوی به امضا رسید

به گزارش ایرنا، در متن این منشور آمده است: با استعانت از حضرت امام رضا (ع) و در چارچوب تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای بستر سازی و تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه هدف و کار خویش قرار می دهیم و با هم افزایی، همدلی، اقدام هنرمندانه و گسترش مطالبه گری، گفتمان اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی را در خراسان رضوی نهادینه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین این منشور مزین به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان جبهه فرهنگی انقلاب به شرح زیر است.
'دفتر ما و وزارت کشور در این موضوع خیلی فعال شده اند. وزارت کشور گزارش ها و رصدهای مختلفی در این زمینه انجام می دهد. یکی از این گزارش ها در باره ' قلعه گنج ' بود از نقاط محروم جنوب کشور. یکی از سازمان ها گزارشی می داد از فعالیت هایی که در آنجا انجام شده است. می تواند این فعالیت، موضوع یک مستند باشد. فعالیتی که آنجا انجام شده، الگویی است برای اقتصاد مقاومتی. صندوقی درست کرده اند با پول خودشان. همان مبلغ اندک مردم محروم. مبلغ خوبی هم جمع شده و کارهای مختلف انجام شده است. این همان چیزی است که ما درباره حل مشکلات به دست مردم گفتیم. مردم وقتی کار دیدند و صداقت دیدند، می آیند به میدان'.
استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه مراسم امضای این منشور در جمع خبرنگاران گفت: برای بستر سازی طرح های اقتصادی خود در استان نیازمند کمک اصحاب رسانه هستیم.
علیرضا رزم حسینی افزود: گفتمان دو طرفه باید بین ما و اصحاب رسانه ایجاد شود تا بتوانیم با همراهی در مسیر اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی کسب کنیم.
وی ادامه داد: رسانه ها می توانند در گسترش فرهنگ اقتصادی و گفتمان اقتصادی به عنوان بازوی قوی ما باشند و می کوشیم با پاسخگو کردن مدیران به رسانه ها، دولت شیشه ای ایجاد کنیم.
7505/ 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اقتصاد مقاومتی انقلاب خراسان رضوی رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • قرار داد واگذاری شركت های استقلال و پرسپولیس امضا شد
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی