Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:32:35 GMT

پوشش بزرگترین ضعف شجاع خلیل زاده

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۵۸۶

پوشش بزرگترین ضعف شجاع خلیل زاده

مدافع پرسپولیس در بازی برابر پدیده مشهد همانطور که وعده داده بود، با کم کردن حواشی و عصبانیت خود، بیشتر از قبل روی عملکرد دفاعی‌اش تمرکز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در این فصل یکی از بهترین نمایش‌های خود را به جا گذاشته است، طی نیم فصل اول تحت هجمه در خصوص رفتارهایش در قبال بازیکنان حریف و داور قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با افزایش این هجمه و انتقاد پیش از بازی با پدیده مشهد در جام حذفی این قول را به هواداران تیمش داد تا با تغییر رویه، بیشترین تمرکز خود را روی عملکرد فنی قرار دهد.


پس از جنجال‌های هفته گذشته در خصوص اعتراض بازیکنان به داور مسابقه و در راس آن‌ها شجاع خلیل‌زاده ، این بازیکن قبل از جدال با پدیده اعلام کرد که سعی می‌کند با آرامش بازی را دنبال کند و کمتر به داور اعتراض کند. همینگونه هم شد و در دیدار با پدیده دیگر از آن شجاع پرخاشگر و عصبانی خبری نبود و حتی او در برخی صحنه‌ها نیز سعی می‌کرد بازیکنان را آرام کند.


البته در نیمه اول وی یک بحث کوچک با اکبرصادقی داشت اما این ماجرا ختم به خیر شد و خلیل‌زاده خیلی زود با صادقی آشتی کرد. شاید وی اگر این رویه را زودتر آغاز کرده بود می‌توانست یکی از مردان ثابت کی‌روش در تیم ملی باشد و تنها نقطه ضعف عملکرد فنی خود را نیز بپوشاند.


خلیل زاده که در جدال با پدیده با دریافت کارت زرد از بازی نیمه‌نهایی مقابل سپاهان محروم می‌شد کاملا محتاطانه بازی را دنبال کرد و توانست به سلامت از این مسابقه عبور کند تا شاگردان برانکو را از حضور خود در دیدار حساس و حیثیتی مقابل سپاهان محروم نکند.

 

پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ضربه آزاد کول پالمر در دقیقه ۵۶ به شکل خطرناکی از کنار دروازه منچستر سیتی به بیرون رفت. داور ضربه دروازه اعلام کرد اما یک مشکل وجود داشت، توپ به جک گریلیش برخورد کرده بود و سپس راهی اوت شده بود.

بازی برای دقایقی تحت تاثیر اعتراض بازیکنان چلسی و مائوریسیو پوچتینو بود اما آنها کرنر نمی‌خواستند. توپ به دست جک گریلیش خورده بود. بله، آنها یک پنالتی می‌خواستند.

چلسی در این فصل پنالتی‌های زیادی به‌دست آورده و کول پالمر که پنالتی‌زن قهاری است، توانسته ۹ بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. آنها چندین بار در برابر اشتفان اورتگا در گلزنی ناکام بودند اما یک پنالتی می‌توانست قفل دروازه سیتی را باز کند.

وقت VAR بود. مایکل اولیور، داور بازی، صحنه را با کمک داوران ویدئویی بررسی کرد. ومبلی در سکوت بود و هواداران هر دو تیم به علاوه بازیکنان، به اولیور خیره شده بود.

بالاخره پس از چند ثانیه صحبت با اتاق وی‌اِی‌آر، تصمیم گرفته شد. خبری از پنالتی نیست و بازی از همان مقابل دروازه ادامه پیدا می‌کند. این بار بازیکنان چلسی و پوچتینو واکنش کمتری داشتند و به بازی ادامه دادند اما اگر می‌دانستند که برناردو سیلوا قرار است در دقایق پایانی دروازه پتروویچ را باز کند و آنها دیگر نمی‌توانند به موقعیتی عالی برسند، قطعا داور را رها نمی‌کردند.

چلسی با گل سیلوا در نیمه‌نهایی جام حذفی مغلوب منچستر سیتی شد و از اف‌ای کاپ کنار رفت. اعتراض به این پنالتی دیگر فایده‌ای برای آبی‌ها ندارد. داوران انگلیسی این فصل بارها مرتکب اشتباه شده‌اند و این صحنه هم می‌تواند در کنار دیگر اشتباهات قرار بگیرد.

آبی‌ها الان فقط لیگ برتر را دارند. پیروزی در دیدارهای باقیمانده می‌تواند آنها را به سهمیه لیگ کنفرانس و یا حتی لیگ اروپا برساند.

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • ضرورت رعایت و اجرای قانون حجاب و پوشش در محیط‌های عمومی
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)