Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@11:09:43 GMT

حمله پلنگ به 2 روستایی در لردگان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۶۱۸

حمله پلنگ به 2 روستایی در لردگان

علی کریمی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز (سه شنبه) رخ داد که در پی آن پدر 50 ساله از ناحیه سر، صورت و شکم مصدوم شد که در بیمارستان شهدای لردگان بستری است.
بگفته وی، پسر 27 ساله این پیرمرد نیز در حمله پلنگ دچار مصدومیت خفیف شد که پس از انجام واکسیناسیون از بیمارستان مرخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی اظهار داشت: مصدومان در مرحله اول اعزام به مرکز بهداشت با انجام اقدامات درمانی شست و شو با آب و صابون محل مصدومیت و تزریق واکسن ضدهاری توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هنوز مستنداتی مبنی بر حمله پلنگ به 2 روستایی گزارش نشده است، در عین حال گفت: موضوع از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
شهرام احمدی افزود: مردم حاشیه نشین جنگل و روستاییان در صورت مواجهه با پلنگ آموزش های لازم را فرا گرفته اند تا در صورت بروز چنین حوادثی از کشتن و آسیب به این حیوان در حال انقراض خودداری کنند.
چهارمحال و بختیاری با یک میلیون و 653 هزار هکتار مساحت 307 هزار هکتار جنگل بلوط دارد.
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بیمارستان جنگل چهارمحال و بختیاری حفاظت محیط زیست حیوان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: عبور متناوب امواج در استان موجب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید موقتی، همچنین بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده با عبور متناوب امواج در استان روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: عبور این امواج موجب افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید موقتی و بارش‌های رگباری به صورت نقطه‌ای در روزهای آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای جمعه و شنبه بارش‌ها به صورت ضعیف رخ می‌دهد، افزود: روز دوشنبه بارش‌های بهتری در سطح استان رخ خواهد داد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بارش‌های بهاری به‌خصوص بارندگی‌های روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در ساعات بعدازظهر و شب رخ می‌دهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: مردم هنگام بارش‌ها از قرار گرفتن در مکان‌های مخاطره‌آمیز و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به کاهش میزان بارندگی‌ها در استان تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا بیست‌وهشتم فروردین، چهارمحال‌وبختیاری با کمبود بارشی حدود ۱۲۹ میلی‌متر معادل ۲۲ درصد کاهش نسبت به میانگین بلندمدت روبه‌رو بوده است.

کد خبر 745734

دیگر خبرها

  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود