Web Analytics Made Easy - Statcounter

اویگون بولنت، سرمربی ترکیه‌ای الریان قطر از شاگردانش برای شکست دادن سایپا و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قدردانی کرد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اویگون بولنت پس از پیروزی 3 بر یک تیم الریان مقابل سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله گروهی گفت: این پیروزی را به مدیران، بازیکنان و هواداران تیم الریان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شاگردانم برای بازی خوبی که مقابل سایپا ارائه دادند، قدردانی می‌کنم و نمایش الریان در بازی‌های آینده بهتر خواهد بود.

سرمربی تیم الریان قطر افزود: گل نخست سایپا که با تماس با دست حاصل شد، روحیه تیم ما را کاهش داد. البته این گل باعث شد تا در ادامه بتوانیم 3 گل به ثمر برسانیم. پس از ورود سباستین به درون زمین روش بازی ما تغییر کرد و توانستیم پیروز شویم. این پیروزی نتیجه تلاش تیمی الریان بود. اطمینان دارم تیم ما با وجود قرار گرفتن در گروه سخت لیگ قهرمانان آسیا قادر به صعود به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها خواهد بود.

به گزارش تسنیم، الریان با شکست سایپا در گروه B با الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان روبه‌رو خواهد شد.

حذف سایپا مقابل الریان در دقیقه 90

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سایپا لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا لیگ قهرمانان آسیا سایپا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین قرار گرفت و در بازی رفت 4-2 شکست خورد و در بازی برگشت با نتیجه 1-2 پیروز شد اما این پیروزی برای صعود تیم عربستانی به فینال کافی نبود‌ و آنها در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خوردند.

نیمار که به دلیل پارگی رباط صلیبی در جریان بازی با تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026، از اکتبر گذشته در ترکیب الهلال غایب است، در این دو بازی هم حضور نداشت.

او در فصل جاری تنها در 5 بازی با الهلال شرکت کرد (دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان) و یک گل زد و 3 پاس گل داد، اما با این حال منتظر قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود تا به یک دستاورد تاریخی بی‌سابقه دست یابد.

نیمار که پیش از این در فصل 2014-2015 با بارسلونا به قهرمانی اروپا رسیده بود، در آستانه تبدیل شدن به اولین بازیکن تاریخ بود که قهرمان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا شده است، اما او هم مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و همچنین کریم بنزما در این مسیر ناکام ماند.

آندرس اینیستا و ژاوی هرناندز نیز دو بازیکن دیگری هستند که پیش از این در تیم‌های آسیایی بازی کرده‌‌اند اما در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا موفق نبوده‌اند.

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید