Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@10:40:04 GMT

خبر 20 در آخرین روز بهمن 97

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۷۱۲

‍‍‍‍‍‍

بخشنامه گمرک برای ورود آزاد ارز به کشور، فروش فوری محصولات 2 خودروساز و آغاز خرید مردم برای شب عید از عناوین اولیه خبر 20 است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مصوبات مجلس، مراسم گرامیداشت شهدای مدافع امنیت، ­بهره برداری از پنج طرح تحقیقات کاربردی سازمان توسعه منابع انرژی، بهره برداری از 41 هزار اشتغال مستقیم بنیاد برکت، آزادی زندانیان با عفو رهبری، رایزنی های لاریجانی در چین، هشدار هواشناسی درباره احتمال سیلاب در جنوب شرق و کاهش 8 تا 10 درجه ای دما، انهدام 4 شرکت متخلف سوخت در سمنان دیگر عناوین این بخش خبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری مرحله نخست راه آهن رشت - بندرکاسپین به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی در حاشیه بازدید از روند ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین گفت: با تلاش‌های و پیگیری‌های انجام شده، مرحله نخست راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است و‌مرحله دوم آن که شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن ها است نیز به زودی تکمیل خواهد شد.
استاندار گیلان امروزدر بازدید از روند ساخت راه‌آهن رشت- بندرکاسپین مسیر منطقه آزاد انزلی تا ایستگاه پیربازار را با  استفاده از واگن «درزین» طی و در این مسیر با مسئولان متولی و کارشناسان این طرح گفت و گو کرد.


 استاندارگیلان همچنین پس از بازدید این پروژه مهم ملی در جمع خبرنگاران حضور یافت .
دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم  به تعهدات خود در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی و زیرساختی عمل می‌کند، گفت : وعده داده بودیم که پروژه هشت کیلومتر آزادراه منجیل - رودبار و راه‌آهن رشت-بندرکاسپین را قبل از پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسانیم که خوشبختانه آزادراه منجیل- رودبار هفته آخر اسفند زیر بار ترافیک رفت.
وی با اشاره به تکمیل مرحله نخست راه‌آهن رشت - بندرکاسپین افزود:مرحله نخست این راه‌آهن آماده بهره‌برداریست و‌مرحله دوم شامل افزایش ظرفیت بارگیری و تعداد واگن است که به زودی تکمیل می‌شود.
 دکترعباسی با اشاره به سفر رییس جمهور به گیلان در آینده نزدیک گفت: تمامی مراحل ساخت راه‌آهن رشت - بندرکاسپین از جمله مسائل ایمنی، امنیت ریل‌ها و واگن‌ها راستی آزمایی شده و آماده بهره‌برداری است.
وی تصریح کرد: این طرح مهم که نقش بسزایی در توسعه گیلان و تبادلات تجاری ایران اسلامی دارد در سفر دکتر رئیسی رئیس جمهور به گیلان افتتاح خواهد شد.
 استاندار با بیان اینکه هدف بعدی دولت سیزدهم افتتاح راه‌آهن رشت - آستارا است، تصریح کرد: در اجرای پروژه راه آهن رشت - آستارا بسیار در افزایش ترانزیت کالا به کشورهای حاشیه خزر، عضو اتحادیه جهانی شانگهای و اوراسیا کمک می‌کند از این رو دولت در تلاش است این طرح با کمترین خسارت به اراضی کشاورزی و عرصه‌های در اختیار مردم انجام شود.
پروژه راه آهن رشت - کاسپین - انزلی به عنوان بخشی از طرح راه آهن قزوین - رشت و آخرین قسمت از کریدور جنوب به شمال است که در تجارت کشور، منطقه خاورمیانه، آسیای میانه و اوراسیا تحولی بزرگی ایجاد می کند.
عملیات اجرایی پروژه راه آهن رشت- کاسپین در سال ۹۸ آغاز شد؛ اجرای این پروژه علاوه بر اهمیت در حمل و نقل داخلی، بار و مسافر استان از نظر ایجاد یک کریدور ریلی جدید برای صادرات و واردات و نیز ترانزیت کالا از مناطق شمالی کشور به خلیج فارس، آب‌های آزاد بین‌المللی و دیگر کشورهای همسایه ایران نیز بسیار مهم است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • ۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • تکمیل طرح ملی جی نَف تا پایان دولت سیزدهم
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • بهره برداری مرحله نخست راه آهن رشت - بندرکاسپین به زودی