Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجلاسیه شهدای قروه با حضور پیکر مطهر شهید گمنام، مسئولان کشوری، استانی و شرکت پرشکوه مردم در قروه برگزار شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، اجلاسیه بزرگداشت شهدای شهرستان قروه از سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان عصر امروز با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام، سردار ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجلاسیه بزرگداشت شهدای قروه مملو از اقشار مختلف مردمی بود، همه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آمده بودند تا نشان دهند که ادامه‌دهنده راه این شهیدان والامقام هستند.

کردستان| برگزاری یادواره‌ شهدا سبب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان برگزار شد حضور سردار سلیمانی در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان + عکس

آن‌چه در ادامه مشاهده می‌کنید، گوشه‌ای از اجلاسیه بزرگداشت شهدای شهرستان قروه است که با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام و شرکت پرشکوه مردم در این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا

ایسنا/خراسان رضوی راهپیمایی مردمی جمعه‌‎های خشم و انزجار، ۱۰ فروردین از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جنایات اسرائیل در غزه در آستانه ۶ ماهه شدن قرار گرفته است، اظهار کرد: در این مدت رژیم‌ صهیونیستی از هیچ عمل ضدانسانی و جنایتی فروگذاری نکرده و نتیجه سکوت مجامع بین‌الملل در قبال چنین فاجعه بزرگی، شهادت بیش از ۳۲ هزار و ۵۰۰ فلسطینی است. 

وی افزود: مردم ایران اسلامی که بیش از ۴ دهه آرمان فلسطین را در ذهن پرورانیده‌اند، اینک نیز نمی‌توانند در قبال فجایع غزه و قتل‌عام همنوعان روزه‌دار خود بی‌تفاوت باشند و برپایی تجمعات و راهپیمایی‌های گوناگون در اقصی نقاط کشور در ۶ ماه اخیر برای همدردی با مردم غزه نیز حاکی از همین موضوع است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بر همین اساس از مردم مشهد دعوت می‌نماییم در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار که جمعه ۱۰ فروردین پس از اقامه نماز جمعه از درب باب‌الجواد حرم مطهر رضوی(ع) تا چهارراه خسروی و چهارراه شهدا برگزار می‌شود، شرکت نموده و مراتب تنفر خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فریاد بزنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شب های قدر با شهدا
  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • قزوین فردا عطرآگین به عطر شهدا می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • دعوت سپاه استان از مردم شریف البرزجهت حضور باشکوه در مراسمات شهیدالقدس بهروز واحدی
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود