Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:45:06 GMT

ناصری نتوانست وعده‌اش را عملی کند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۷۶۵

ناصری نتوانست وعده‌اش را عملی کند

وینگر جنوبی سایپا که پیش از جدال با الریان برای حریف کری خوانده بود، فرصت چندانی برای خودنمایی مقابل این تیم به دست نیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، مدافع – وینگر نارنجی‌پوشان که پیش از جدال سرنوشت ساز مقابل الریان مدعی شده با آنالیز کامل از حریف به دنبال کسب نتیجه در دوحه هستند و او به دنبال این است تا با نمایشی موفق تیمش را در دستیابی به نتیجه کمک کند، تنها 30 دقیقه فرصت از سوی علی دایی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در دقیقه 60 جایگزین سلیمانی در خط میانی سایپا شد تا تیمش را برای دستیابی به نتیجه لازم همراهی کند اما ضربات تمام کننده سباستین سوریا و ریواس مانع از تحقق رویای حضورشان در مرحله گروهی شد. ناصری پیش از بازی مدعی شده بود بازیکنان حریف باید از او شناخت داشته باشند و مانع از حرکات او شوند که این مساله محقق نشد.


سایپا در این بازی با شکست سه بر یک از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و به کارش پایان داد.

 

قطر سایپا الریان عبدالله ناصری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر سایپا الریان عبدالله ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اردوی عملی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ اردوی عملی میدان تیر دانش آموزان سطح شهرستان اراک صبح امروز در میدان تیر شهدای بسیج اراک برگزار شد.

 فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در این اردوی عملی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان سطح شهرستان اراک از یکم تا سی ام اردیبهشت در این دوره شرکت می‌کنند.

سرهنگ مهجوری افزود: این رزمایش با عنوان رزمایش «به سوی قله» و با حضور دانش آموزان نسل حاج قاسم سلیمانی برگزار شده است. 

او گفت: طرح درس این دوره، جهاد امیدآفرینی و اجرای تمرینات تاکتیکی، مهارت‌های تیراندازی، کافه گفتگو و بازی‌های گروهی است. 

این طرح برای دختران و پسران در مراکز آموزش و دهکده مقاومت برگزار می‌شود. این دوره سومین دوره عنوان است و حدود ۲۴ هزار دانش آموز در سطح استان این آموزش را فرا خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • رژیم صهیونیستی حتی نتوانست مدیریت افکار عمومی جامعه خود را به دست گیرد
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا شکست خورد + ویدئو