Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@05:18:43 GMT

پاکستان بداند که حکومت سعودی پایدار نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۷۸۹

پاکستان بداند که حکومت سعودی پایدار نیست

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمایت سازمان اطلاعاتی پاکستان از تروریست ها گفت: ما با دولت پاکستان همسایه ایم ولی پاکستانی ها بدانند که دولت و حکومت سعودی پایدار نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی روز سه شنبه در چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور در اصفهان گفت: 16 سازمان تحقیقاتی اروپا در سندی به نام جهان در سال2030 اعلام کرده اند که تا سال2030 کشور آل سعود در جهان وجود ندارد و ایران قدرتمندترین کشور منطقه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان در این دیدار از عظمت و حرکت مردم اصفهان در مراسم تشییع بی سابقه شهدای مدافع امنیت تجلیل کردند.
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سازمان ملل نیز بواسطه این عظمت مجبور شد بیانیه ای برای جلوگیری از این اقدامات تروریستی صادر کند.
وی گفت: اگر شهدا نبودند کشور تجزیه شده بود و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز تکفیری ها در کشور کشتار می کردند.

سردار صفوی گفت: حزب الله لبنان، مقاومت اسلامی در سوریه، یمن و بحرین محصول خون شهداست و مردم مظلوم یمن چهار سال زیر شدیدترین تهاجمات با تاسی به راه شهدای شما، ایستاده و مقاومت می کنند.
وی ادامه داد: هر بمبی که عربستان بر سر مردم یمن می اندازد، پنج میلیون دلار هزینه دارد، ترامپ بیش از500 میلیون دلار از عربستان دریافت کرده است تا از این رژیم حمایت کند.
سردار صفوی گفت: عزت، امنیت و عظمت کشور از برکت خون شهداست و امروز مکتب دفاعی کشور ما به جهان اسلام صادر شده است‌.
وی خاطرنشان کرد: خون پاک شهیدان شما، راه عزت و افتخار و پیشرفت کشور را فراهم کرده و شعله های ظلم ستیزی در جهان اسلام و حتی کشورهای آزادی طلبی مانند ونزوئلا را برافروخته و این راه را به مردم آموخته است و البته این مقاومت هزینه هائی هم دارد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی افزود: خون شهدای کشور مانند شهدای تکواندو، قدرت ایستادگی در برابر تحریم های اقتصادی را آموخته و عزم ما را برای ایستادگی در برابر دشمن جزم کرده است.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز به مسائل داخلی برمی گردد، افزود: امیدواریم مسوولان کشور با خواندن پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت گام دوم انقلاب، منشور رهبری را بفهمند ولی برخی نمی فهمند، برخی خود را به نفهمی زده اند و برخی هم ممکن است نفوذی دشمن باشند.

وی گفت: ملت ما در 22 بهمن نشان داد که در راه انقلاب ایستاده است و نمود آن در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه مردم مشهود بود.
صفوی با اشاره به سخنرانی خود در مراسم 22 بهمن زاهدان گفت: مردم زاهدان از همه50 طائفه این استان با شور و شوق عظیمی در این راهپیمایی شرکت کرده بودند.
وی یادآور شد: تروریست ها می خواستند در دهه فجر اقداماتی کنند ولی نیروهای امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی، امنیت کامل را محقق کرده بودند.
مشاور عالی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: نیروهای شما مقتدر هستند، البته عملیات انتحاری قابل پیش بینی و پیشگیری نیست و مقابله با آن بسیار سخت است.
سردار صفوی با اشاره به جایگاه شهدا افزود: کشور 36 هزار دانش آموز شهید و پنج هزار دانشجوی شهید و از سایر اقشار شهدای بسیاری تقدیم اسلام کرده است‌.
وی با اشاره به پیشگامی اصفهان در دوران دفاع مقدس افزود: 10 درصد از شهدای کشور متعلق به اصفهان است، اصفهان تنها استانی است که دو لشکر قهرمانش، پایگاه هشتم شکاری و گروه های توپخانه ارتش و جهاد سازندگی آن در جنگ خیلی تاثیرگذار بودند‌.

وی اضافه کرد: استان اصفهان قطب فرهنگی و تمدنساز، صنعتی، امنیتی و دفاعی کشور است و امیدواریم مسوولان بیشتر به وضع مردم و مشکلات آنها از جمله مساله آب رسیدگی کنند‌.
وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود با بیان خاطراتی از شهدای تکواندوکار اصفهان و تکریم یاد شهیدان ابراهیم نصر، محمد قوچانی و علیرضا خسرویان افزود بسیاری از این چهره ها برای جوانان ناشناخته اند و امیدواریم سایر فدراسیون ها نیز با الگوگیری از این اقدام زیبای فدراسیون تکواندو زمینه معرفی این قهرمانان را به مردم فراهم کنند.
وی ادامه داد: از مجموع پنج هزار شهید ورزشکار کشور، یکهزار و200 شهید متعلق به اصفهان است و از این تعداد یکصد نفر سردار و 15 نفر فرمانده شهید هستند.
به گزارش ایرنا؛ چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور، عصر سه شنبه در سالن اجتماعات نگین نقش جهان سپاهان شهر اصفهان برگزار و در آن از 64 خانواده شهید تکواندوکار اصفهان تجلیل شد.
از جمع500 شهید تکواندوی کشور 64 شهید متعلق به استان اصفهان است.

19 شهید دفاع از حرم در عراق و سوریه و همچنین شهید سیدابوالفضل موسوی از آران و بیدگل جزو جامعه تکواندوکاران ایران اسلامی محسوب می شوند.
شهید موسوی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، به جمع یاران شهیدش پیوست.
به گزارش ایرنا عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام کور تروریستی خود در چهارشنبه شب هفته گذشته، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه 27 نفر از مدافعان حریم امنیت کشور شهید و 13 نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بر ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی اعضای مجمع نیروهای انقلاب تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات استانی و ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید حسین بهشتی‌نژاد امشب _چهارشنبه نهم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: شیعه به معنای پیرو سایه به سایه ائمه (ع) است، امشب ۱۷ ماه رمضان مصادف با جنگ بدر است که عدد مسلمانان در این جنگ ۳۱۳ نفر و عدد دشمنان ۳ برابر بود اما به دلیل اخلاص و استقامت مسلمانان فرشتگان به نصرت مسلمانان آمدند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه گذشته، ضمن قدردانی از همه کاندیداهایی که با حضور خود به افزایش شور انتخاباتی کمک کردند، گفت: از همه کاندیداهایی که رأی آورده یا نیاوردند و به ویژه کاندیداهای مجمع می‌خواهیم که کمترین حرمت‌شکنی را نسبت به سایر کاندیداها نداشته باشند؛ چرا که هر کدام از کاندیداها ظرفیتی معنوی، علمی و انقلابی هستند که شناخته نشده‌اند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات نوروزی و تصمیم برای افزایش تعامل و ارتباط با نمایندگان منتخب به صورت ماهانه ابراز کرد: برای اینکه مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بخواهد پویاتر، زنده‌تر و بروزتر شود، لازم است به بازخوانی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بپردازد و خود را در مسیر ارتقای سطح معنوی، علمی و فنی در کنار تعامل با نمایندگان قرار دهد.

وی ادامه داد: گزارش گرفتن از نمایندگان منتخب به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه لازم است مسائل و مشکلات استانی و حتی ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود چرا که انتظارات از مجمع نیروهای انقلاب بیشتر است.

آیت الله بهشتی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های مضاعف استان اصفهان، بر پیگیری جدی مطالبات مردم توسط نمایندگان استان تاکید و خاطرنشان کرد: با بروز بودن و ارتقای سطح علمی مجمع، نمایندگان نیز خواهند دانست که پشتوانه آنها انسان‌های آگاه و مطالبه‌گر فنی هستند نه افرادی که احساسی تصمیم می‌گیرند.

کد خبر 739808

دیگر خبرها

  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • کاردار پاکستان: سفر هیئت پاکستانی به کابل موفق بود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • دیدار وزیر خارجه حکومت طالبان با هیئت پاکستانی در کابل
  • واکنش طالبان به حمله انتحاری علیه چینی‌ها در پاکستان
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم