Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: بثینه شعبان مشاور سیاسی و اطلاع رسانی بشار اسد در سخنانی در کنفرانس بین المللی والدای در موسکو اظهار داشت: کشور‌های مدعی مبارزه با تروریسم و در رأس شان آمریکا و ترکیه حامی واقعی تروریسم با هدف طولانی کردن بحران در سرزمین سوریه هستند. ‎

شعبان تصریح کرد: سوریه جنگ با تروریسم را ادامه می‌دهد و تمام سرزمین‌های اشغال شده سوریه را از لوث وجود تروریسم و اشغالگری آزاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: نیرو‌های اشغالگر آمریکایی از تروریست‌ها در منطقه التنف حمایت می‌کنند و یگان‌های ارتش عربی سوریه را هدف حمله قرار می‌دهند تا در برابر عملیات آن‌ها برای آزادسازی مناطق از اشغال تروریسم مانع تراشی کنند.

شعبان تاکید کرد تروریسم بین المللی که هر نقطه و مکانی را هدف قرار داده، سازمان یافته و مورد حمایت کشور‌های مشخصی است.

مشاور بشار اسد اظهار داشت روسیه گام‌های مهم و مؤثری برای کمک به سوریه در جنگ با تروریسم برداشته است، روسیه همچنین بار‌ها آمریکا را برای همکاری در این زمینه دعوت کرده است، اما واشنگتن و هم پیمانانش از آن خودداری و در مقابل از تروریسم حمایت کرده‌اند و با رسانه‌هایشان در این زمینه به گمراه سازی افکارعمومی ادامه می‌دهند و همچنین اقدامات یکجانبه ظالمانه و غیرقانونی خود علیه سوریه را تشدید کرده‌اند. ‎

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شعبان تصریح کرد آمریکا و هم پیمانانش، تروریسم را به عنوان بهانه‌ای به منظور شعله ور کردن آتش جنگ‌ها علیه کشور‌ها و به تاراج بردن ثروت‌هایشان دستاویز قرار داده اند، اما کشور‌های روسیه و چین با به کار گیری حق وتو به نفع سوریه به اصول و تعهدات بین المللی خود که عدم دخالت در امور دیگر کشور‌ها از آن جمله است، عمل می‌کنند

مشاور رسانه‌ای و اطلاع رسانی رئیس جمهوری سوریه درباره قانون اساسی این کشور هم تاکید کرد: تصمیم گیری آنچه مربوط به قانون اساسی و حاکمیت است، به ملت سوریه مربوط می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشاور اسد سوریه تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد

وزیران امور خارجه گروه هفت در خاتمه نشست خود در ایتالیا امروز جمعه بیانیه‌ای را منتشر کردند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، آنها در این بیانیه با تداوم موضع خصمانه علیه روسیه نوشتند: «ما اقدام به اعمال تحریم‌های مضاعف علیه شرکت‌ها و افراد در کشورهای ثالث که به روسیه در دستیابی به ابزارها و تجهیزات دیگر مناسب تولید تسلیحات و یا توسعه صنایع نظامی کمک می‌کنند، خواهیم کرد.»

در ادامه این بیانیه آمده است، کشورهای گروه هفت به وضع تدابیر برای سختگیری بیشتر درباره رعایت سقف قیمت برای نفت روسیه ادامه خواهند داد.

آنها در این بیانیه مدعی شدند: «ما از همه کشورها می‌خواهیم وارداتشان از روسیه را که در راستای حمایت از جنگ این کشور است، کاهش دهند. ما به اتخاذ گام‌ها در راستای سخت‌گیری بیشتر نسبت به پایبندی به سقف قیمت نفت و اجرای این سقف ادامه خواهیم داد.»

کشورهای گروه هفت در ادامه این بیانیه تهدید کردند به بررسی راه‌ها به منظور بهره‌برداری از دارای‌هایی تصرف شده روسیه به نفع اوکراین ادامه خواهند داد.

در این بیانیه نوشته شده است: «ما به بررسی همه موقعیت‌های ممکن برای کمک به غرامت گرفتن اوکراین از روسیه مطابق با سیستم‌های قانونی مربوطه ما و قوانین بین‌المللی ادامه خواهیم داد. »

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق