Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@03:31:04 GMT

شرکت به‌پرداخت ملت؛ حامی استعدادهای ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۸۸۲

شرکت به‌پرداخت ملت؛ حامی استعدادهای ایرانی

برنامه تلویزیونی «عصر جدید» از روز شنبه ۲۷ بهمن ۹۷ از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد. آفتاب‌‌نیوز : این مسابقه استعدادیابی که با حمایت مالی شرکت به‌پرداخت ملت تولید شده است، در روزهای شنبه و یکشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲ شبکه سه سیما پخش می گردد .
شرکت به‌پرداخت ملت که در سال ۲۰۱۸ رتبه نخست ایران و خاورمیانه و نیز رتبه ۱۶ جهان را در میان ۱۵۰ شرکت برتر بین‌المللی به دست آورده است، در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی و به منظور کشف و معرفی استعدادهای هنری و ورزشی جوانان ایرانی، به‌عنوان حامی مالی در تولید مسابقه عصر جدید مشارکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه تلویزیونی با اجرای احسان علیخانی تولید شده و رقابتی نفس‌گیر بین شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف هنری، ورزشی و سرگرمی برگزار کرده است.
امین حیایی، رؤیا نونهالی، آریا عظیم‌نژاد و سیدبشیر حسینی، داوران این مسابقه جذاب هستند و برترین استعدادهای ویژه را انتخاب خواهند کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند

 سید حسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، با اشاره به آمار تسهیلات تولید گوشی موبایل در سال ۱۴۰۲و عدم هماهنگی تسهیلات ارائه شده با اهداف تعریف شده در این بخش، از اعمال دقت بیشتر در صدور مجوز ساخت تلفن همراه خبر داد.

تولید گوشی موبایل با اعمال ضوابط جدید

به گزارش گجت نیوز، سید حسین سادات حسینی در این‌باره گفت:

در سال گذشته، بیش از ۱۰۰ شرکت درخواست خود را برای صدور مجوز تولید گوشی تلفن همراه ارائه کردند. پس از طی مراحل مشخص شده و دریافت برخی حمایت‌ها و تسهیلات، این شرکت‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و مقرر شد وزارت صمت و وزارت ارتباطات، شرکت‌های درخواست‌کننده صدور مجوز را مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار دهند تا مشخص شود آیا امکانات و اعتبارات اختصاص‌یافته در جهت راه‌اندازی خط تولید و بهره‌برداری از آن استفاده شده است یا خیر.

به‌گفته رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، این راستی‌آزمایی‌ها منجر به آن خواهد شد که صدور مجوزهای جدید برای تولید تلفن همراه، مشمول دقت، بررسی‌ و زمان بیشتری شود.

همچنین طبق اعلام برخی از خبرگزاری‌های داخلی، اعطای تسهیلات به شرکت‌های تولیدکننده موبایل، گامی مهم در جهت حمایت از تولید داخلی و کاهش وابستگی به واردات در این حوزه محسوب می‌شود. با این حال، نظارت دقیق بر نحوه استفاده از این تسهیلات و اطمینان از به‌کارگیری آنها در مسیر تولید، امری ضروری است تا از هدررفت منابع و سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند