Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@00:48:09 GMT

شهردرای در رقابت «کی بیشتر شهر رو می فروشه» هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۴۹۹۰

شهردرای در رقابت «کی بیشتر شهر رو می فروشه» هستند

حاجتی گفت: شهرداری ها در رقابت «کی بیشتر شهر رو می فروشه» هستند و برنامه روشنی برای اداره شهر ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی حاجتی» امروز (سه شنبه ۳۰ بهمن) در نشست با اهالی رسانه شیراز با بیان اینکه فردای پیروزی در انتخابات، قدرت سیاسی به عرصه به عنوان غنائم جنگی نگاه می کند، گفت: باید نهادی با دیدگاهی فارغ از دیدگاه های سیاسی وارد شود و این اختلاف نظر با شورای قبلی وجود داشته و برخی از افراد شورای کنونی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای شهر شیراز باید در انجام کارها شبیه نظرات خود عمل کنیم، افزود: خطر فساد و تبعیض در شهرداری وجود دارد و در برخی از بخش های آن نهادینه شده است، گاهی فردی از شرایط ضابطه ای بهتری برخوردار بوده اما در رسیدن به حقش ناتوان و سالها عقب است که سبب یاس و ناامیدی می شود.

 

وی با بیان اینکه تبعیضات سبب جلوگیری از خدمات عادلانه می شود، اظهار کرد: می خواهیم مقاومت سخت شهرداری را بشکنیم و رسانه ها باید هر جا تبعیض بود بی رحمانه ها به آن حمله کنند، باید بر برخی از مطالبات آنقدر اصرار ورزیده شود تا مردم حساس شوند و مسئولان مجبور به اجرای آنها شوند.

 

حاجتی با بیان اینکه این عملکرد دوگانه در حال تاثیر بر روی اقتصاد خانواده ها است، گفت: بودجه شهرداری امسال با اتفاقات نادری مثل طرح تهاتر و سفر معاون اول رئیس جمهور تامین شد و این به معنای حل مشکلات نیست

 

وی متذکر شد: شهرداری ها در رقابت «کی بیشتر شهر رو می فروشه» هستند و برنامه روشنی برای اداره شهر ندارند.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اصفهان زاهدان مقام معظم رهبری خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل سرلشگر باقری شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در دستور کار شهرداری قرار گرفته و برای هر محله ۱۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ شده است. - اخبار استانها -

فاطمه سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم بر اساس همین نگاه تدوین کرده است، گفت: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی افزود: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به 100 درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده 2 هم حدود 70 تا 80 درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، افزود: براساس همین اهمیت، وارد مرحله سوم پروژه‌های زودبازده در سال 1403 می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، 15 میلیارد تومان و در سرجمع 1200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده 3، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد