Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه ساخت دیوارهای بلندتر و سیم خاردار‌های بیشتر، راه حل (بحران مهاجران) نخواهد بود، گفت: «مهاجرت یک مسئله سیاسی است که از عدم همدلی ناشی می‌شود. در صورت وقوع موج جدید مهاجرت، دیگر به تنهایی توان مقابله با آن را نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس جمهور ترکیه افزود: «قطع کمک به پناهجویان فلسطینی و تنبیه آنان با فقر، اقدامی غیرانسانی است.»

وی ادامه داد: «براساس معیارهای سازمان ملل متحد، میزان کمک‌های که ترکیه با منابع ملی خود برای پناهجویان هزینه کرده،  هم اکنون از مرز ۳۷ میلیارد دلار عبور کرده است. غرب به وعده خود عمل نکرده است. حتی اولین بخش از کمک مالی ۶ میلیارد دلاری برای پناهجویان سوریه که اتحادیه اروپا وعده پرداخت آن را داده بود، ارسال نشده است.»

اردوغان هشدار داد: «امروز تعداد مهاجرین در سراسر جهان به ۲۶۰ میلیون نفر می‌رسد. بیش از ۶۸ میلیون نفر از خانه‌های خود آواره شده‌ و بیش ۲۵ میلیون نفر پناهنده هستند. این میزان افزون به مشکلات اقتصادی به دلایل نظیر قحطی، جنگ‌های داخلی، حملات تروریسی و عدم ثبات سیاسی روز به روز در حال افزایش است.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است/ اردوغان: برپایی کشور فلسطین کلید صلح است
  • اردوغان وارد عراق شد