Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:16:32 GMT

چهارشنبه اول اسفندماه تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۵۱۱۵

مدارس برخی مناطق و شهرستان‌های استان خراسان رضوی در نوبت صبح روز چهارشنبه " اول " اسفند ۹۷ به علت بارش برف تعطیل شد. آفتاب‌‌نیوز : مدارس برخی مناطق و شهرستان‌های استان خراسان رضوی در نوبت صبح روز چهارشنبه " اول " اسفند ۹۷ تعطیل شد.
 مدارس برخی مناطق و شهرستان‌های استان خراسان رضوی در نوبت صبح روز چهارشنبه " اول " اسفند ۹۷ به علت بارش برف تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی (دوره اول و دوم)، مقطع متوسطه اول و مقطع متوسطه دوم در شهرستان کلات، کلیه مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) در شهرستان قوچان و کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی در تمامی مقاطع (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) نیز در شهرستان‌های فوق در نوبت صبح فردا چهارشنبه اول اسفندماه ۹۷ به علت بارش برف تعطیل هستند.باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان