Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:03:05 GMT

منصوریان از دلیل کامبک رویایی گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۵۱۵۵

منصوریان از دلیل کامبک رویایی گفت

سرمربی ذوب آهن از دلیل بازگشت رویایی تیمش برابر نماینده قطر سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا، ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد. تیم اصفهانی با وجود آنکه با دو گل از الغرافه عقب افتاد اما توانست سه گل به ثمر رساند تا به مرحله گروهی راه پیدا کند.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از بازی گفت: توانستیم به بازی برگردیم چرا که بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و تمرکز بالایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به مرحله گروهی راه پیدا کردیم.

او ادامه داد: انضباط تاکتیکی بالایی از خود نشان دادیم و بازیکنان به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کردند. با وجود آنکه ذوب آهن با دو گل عقب افتاد اما بازیکنان امید خود را از دست ندادند. می دانستیم که الغرافه در یک ربع آخر خسته می شود و به راحتی دروازه اش باز می شود. آن ها تلاش زیادی از خود نشان دادند و خسته شده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم

سرمربی منچستریونایتد به پیروزی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 4 بر 2 شفیلدیونایتد را شکست دهد و به اولین برد خود در پنج بازی اخیر در این رقابت‌ها برسد، پس از این دیدار گفت: این بازی خوبی برای تماشاگران بود. نکات مثبت بسیاری در بازی‌مان وجود داشت. ما پس از اینکه دو بار در نتیجه عقب افتادیم ، انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی از خود نشان دادیم. بازی ما البته نکات منفی هم داشت و دریافت دو گل اذیتم کرد. با این حال بابت کسب این برد خوشحالم و به راه خود ادامه می‌دهیم.

وی افزود: شفیلدیونایتد در بازی‌های اخیر امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده بود، از جمله در بازی مقابل چلسی که این دست بازی‌ها اصلاً آسان نیست. ما در حال باخت بودیم، اما مقاوم بودیم. شما روحیه تیمی را دوباره دیدید. ما می‌توانیم با ناکامی‌ها کنار بیاییم و کار را برای حریفان‌مان سخت کنیم، موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و آرامش خود را حفظ کنیم. تیم بسیار با ثبات بود، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌هایی هم روی دروازه شفیلد خلق کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین در تمجید از هافبک پرتغالی‌اش که در این بازی دو گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اظهار داشت: برونو فرناندز در فرم و شکل خیلی خوبی است. او از پستی که در آن بازی می‌کند، خیلی خوشحال است. به نظرم او جایگاهش در تیم را پیدا کرده است. برونو بازیکن خیلی خلاقی است، گلزنی می‌کند، پاس‌گل می‌دهد و در تعویض منطقه بازی بازیکن بسیار مهمی برای ما است. من از عملکرد فرناندز بسیار راضی هستم.

منچستریونایتد با این برد 53 امتیازی شد و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد