Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان نیمکت نشین پرسپولیس پست جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

 بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان نیمکت نشین تیم پرسپولیس پست جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد. رادوشوویچ در این پست دلیل اصلی ماندنش در پرسپولیس را بیان کرد و در این پست نوشت :


بعضی وقتها تنها دلیل موندنم هوادارها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهایی که من را حمایت میکنند و به من امید میدهند که همه چیز بهتر مشود

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس نسبت به دیدار رفت در لیگ برتر، تغییرات بزرگی را روی نیمکت‌ خود داشته‌اند و ماموریت متفاوتی برای هر کدام از آنها تعریف شده است.

به گزارش ایرنا، در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹ پنجشنبه، تیم صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی پذیرای پرسپولیس تهران خواهد بود.

دو تیم در حالی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که نیمکت آنها نسبت به دیدار رفت با تغییر و تحولات زیادی همراه بوده است. در دیدار رفت در هفته نهم که با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت، هدایت سرخ‌پوشان برعهده یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی نیز روی نیمکت برزیلی‌ها نشسته بود.

با پایان یافتن رقابت‌های نیم‌فصل اول، هر دو سرمربی به طور رسمی از سمت خود استعفا کردند. بعد از جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس، اوسمار ویرا دستیار برزیلی او هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت و حالا این تیم در کنار استقلال، دو بخت نخست قهرمانی رقابت‌های این فصل هستند.

شرایط اما در صنعت نفت متفاوت پیش رفت. بعد از استعفای ویسی، روند انتخاب سرمربی جدید این تیم به شدت فرسایشی شد و سرانجام بعد از گذشت بیش از یک ماه سهراب بختیاری‌زاده هدایت آبادنی‌ها را برعهده گرفت. بختیاری‌زاده هم بعد از گذشت ۶ بازی و کسب تنها ۲ امتیاز از سمتش برکنار شد تا فراز کمالوند هدایت این تیم را عهده‌دار شود.

پرسپولیس و صنعت نفت حالا با تغییرات چشمگیر روی نیمکت‌شان، شرایطی متفاوت را در هفته‌های پایانی لیگ سپری می‌کنند. پرسپولیس با اوسمار به دنبال تکرار قهرمانی است و صنعت نفت نیز با کمالوند قصد دارد تا از سقوط فرار کند و همین موضوع دیدار فردا را جذاب و حساس کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست از خبرنگاران برای سوال حاشیه‌ای! گل نزدن ما به کسی ارتباط ندارد

دیگر خبرها

  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟