Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانکونری با دو غایب راهی مادرید شد.

طرفداری- فردا شب در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، یوونتوس در واندامتروپولیتانو، مهمان اتلتیکو مادرید است. داگلاس کاستا، وینگر برزیلی بیانکونری به دلیل مصدومیت همچنان غایب است و نتوانست به این بازی برسد. سامی خدیرا، هافبک موردعلاقه مکس الگری که انتظار می رفت مهره ثابت یووه در این دیدار باشد، به دلیل مصدومیت از لیست خط خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی بازیکنان یوونتوس برای دیدار برابر اتلتیکو مادرید بدین شرح است:

دروازه بانان شزنی، پرین، پینسولیو مدافعان کیه لینی، بونوچی، بارتزالی، روگانی، کاسرس، کانسلو، دی شیلیو، الکس ساندرو، اسپیناتزولا هافبک ها پیانیچ، امره جان، ماتویدی، بنتانکور مهاجمان کریستیانو رونالدو، دیبالا، مانژوکیچ، برناردسکی، مویزه کین

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۴ - اتلتیکو مادرید ۲
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی