Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@04:41:44 GMT

برگزاری مسابقات باعث گسترش فرهنگ قرآن می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۵۱۸۸

برگزاری مسابقات باعث گسترش فرهنگ قرآن می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد 30 بهمن در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: این مسابقات به همت این سازمان، اداره کل ورزش و جوانان استان، خانه فرهنگ صدوقی و سایر نهادها و دستگاه‌های استان با هدف بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و نشر قرآن کریم برگزار شد تا بیش از پیش شاهد تربیت قرآنی جوانان این مرز و بوم و البته سوق دادن آنان به مسیر درک و عمل به قرآن کریم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به استقبال جوانان یزدی از این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات شاهد حضور بیش از 800 نفر از جوانان و ورزشکاران یزدی بودیم که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افتخار همکاری موثری را برای برپایی این مهم برعهده داشته باشد.
ملازینلی تصریح کرد: استقبال عمومی از این مسابقات در حال افزایش است و سال به سال شاهد رشد کمی و کیفی این مسابقات هستم، امیدواریم همچنان شاهد روند گسترش فرهنگ قرآنی در بین جوانان این مرز و بوم به ویژه اهالی دارالعباده یزد باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد مسابقات قران ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد ساجدیان ظهر جمعه در جمع مردم با اشاره به اهمیت محیط و عوامل دیگر در تربیت انسان اظهار کرد: محیط، دوستان، آب و هوا، نوع پوشش مردم، آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند.

امام جمعه صالح آباد بیان کرد: بنا به فرموده حضرت علی (ع) کودک همچون زمینی پاک است و قلب او آماده پذیرش است و می‌توان در قلب این کودک فضائل اخلاقی و یا رذائل اخلاقی را کاشت.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سال گذشته در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش سال گذشته در روزهای پایانی شهریور و در دقیقه نود اقدام استخدام افراد با سن بالا و بدون برگزاری دوره آموزشی و ضمن خدمت کرد که این خیانت به دانش آموزان و نسل محصل است و باید از مدتها قبل نسبت به تأمین نیرو و برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی اقدام می‌کرد.

ساجدیان افزود: جمهوری اسلامی با توجه به مدت زمان حمله موشکی که به اسرائیل انجام داد در واقع بزرگترین عملیات جنگی را در سطح دنیا انجام داد و این نشان دهنده توانمندی بزرگ نظامی ایران اسلامی است.

کد خبر 6082615

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر