Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:17:24 GMT

میوه شب عید در 50 نقطه شیراز عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۵۲۴۵

میوه شب عید در 50 نقطه شیراز عرضه می شود

شیراز-ایرنا- روابط عمومی فرمانداری شیراز اعلام کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان مقرر شد که میوه شب عید در مرحله نخست در روزهای پایانی سال در افزون بر 50 نقطه شهر شیراز توزیع شود.

به گزارش ایرنا به نقل از نمابر شامگاه سه شنبه این روابط عمومی، در این نشست مقرر شد این اقدام با همکاری مشترک سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و اصناف با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، با نصب بنر و درج قیمت تنظیم بازار توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شیراز در این نشست گفت: در فاصله یک ماه تا عید نوروز، باید بازرسی ها و گشت های مشترک برای کنترل قیمت ها با جدیت و شدت بیشتری دنبال شود به گونه ای که مردم این نظارت را احساس کنند.
محمدرضا امیری افزود: نظارت و بازرسی از اول اسفندماه 97 تا پایان تعطیلات نوروز 98 به صورت جدی تر در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و شبکه دامپزشکی قرار گیرد و با متخلفان به طور جدی برخورد قانونی شود.
فرماندار شیراز گفت: در این راستا، سازمان تعزیرات حکومتی طی این مدت به ویژه در ایام پایانی سال جاری و ابتدای سال جدید از طریق شعبات سیار این سازمان به صورت کشیک از اصناف بازدید می کند و پرونده های ارسال شده از مبادی بازرسی به صورت ویژه بررسی و در اسرع وقت حکم قانونی صادر می شود.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز گفت: در خصوص تنظیم بازار بایستی به همه عوامل تاثیرگذار بر قیمتها و بازار نگاهی جامع و کامل داشته باشیم تا بتوانیم از نتایج مطلوب آن بهره مند شویم .
وی اضافه کرد: با توجه به تحریم ها اخیر دشمنان، مشکلاتی در حوزه های واردات، صادرات و حمل و نقل کالاهای اساسی بوجود آمده است؛ اما می بایست با هماهنگی و هم افزایی مناسب، فشارها به حداقل برسد و اجازه ندهیم خدای نکرده مردم احساس کنند کالاهای ضروری کمیاب بوده و با جدیت از تشدید مشکلات جلوگیری بعمل آید.
امیری گفت: امنیت روانی مردم در مورد تامین کالاهای مورد نیازشان بایستی تامین شود و مردم احساس کنند که دولت در این خصوص همراه آن ها است و تمامی تلاش جهت رفع مشکلات انجام خواهد شد.
فرماندار شهرستان شیراز درباره محل استقرار مکان های توزیع میوه شب عید نیز گفت: پلیس راهور و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری و سایر دستگاههای توزیع کالاها و دستگاههای نظارتی همکاری لازم را داشته باشند تا دسترسی به کالاهای مورد نیاز مردم در طرح تنظیم بازار در تمامی نقاط شهر به راحتی وجود داشته باشد.
امیری ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار فارس مبنی بر تلاش جهت مدیریت شرایط کنونی و تلاش در تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از به زحمت افتادن مردم، آماده ی خدمات رسانی مناسب به مردم شهرستان شیراز خواهیم بود.
در این جلسه درباره تامین و فرایند توزیع کالاهای اساسی بر اساس طرح تنظیم بازار شهرستان شیراز بحث و تبادل نظر شد.
9873 / 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرماندار شيراز تنظيم بازار ميوه شب عيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلمان نصیری مدیرعامل مؤسسه شتاب دهنده راوینو در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق با تأکید بر این مطلب که ساماندهی و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی مهم‌ترین عامل جهش تولید به‌ویژه تولید محتوای فاخر است اظهار کرد: بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌ها در پایان هریک از جشنواره‌ها به فراموشی سپرده شده و یا بهره‌برداری مناسبی از آنها نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم جهش تولید با مشارکت مردمی، می‌توان از درون همین ظرفیت‌های موجود در جشنواره‌هایی مانند «مدرسه عشق»، با ایجاد بستری برای عرضه تولیدات؛ شرایط ایده آلی را برای توسعه و رونق کسب و کارهای محتوایی فراهم ساخت.

مدیر عامل مؤسسه راوینو در ادامه به مهجور واقع شدن برخی از تولیدات در رویدادها و جشنواره‌های مردمی اشاره کرد و افزود: اغلب جشنواره‌ها حول محور مساله تصویر و مولتی مدیا برگزار می‌شوند و کمتر به حوزه صوت، پادکست و یا متن توجه می‌شود، این در حالی است که بسیاری از تولیدات فاخر از درون همین متون قوی شکل می‌گیرند.

نصیری ادامه داد: اگر بازار مستعدی برای نمایش و عرضه محتوای نوشتاری و صوتی فراهم شود تا تولیدکنندگان فیلمنامه، مستند و … از این محتوا بهره‌مند شوند طبیعتاً آثار تولیدی از نظر کیفی، ارتقا یافته در نتیجه شاهد رشد بازار کسب و کار در حوزه صوت و متن نیز خواهیم بود.

نصیری همچنین به لزوم ایجاد بازاری مطمئن برای توسعه کسب و کارهای محتوایی تأکید و بیان کرد: عدم وجود بازاری مطمئن و همچنین ایجاد چرخه عرضه و تقاضایی مکانیزه در حوزه تولیدات محتوایی موجب شده تا بسیاری از آثار قابل عرضه صرفاً در آرشیو جشنواره‌ها خاک بخورند. بنا بر این به منظور جلوگیری از این روند، نیازمند ارائه پلتفرمی با قابلیت ایجاد چرخه ارزش آفرین محتوایی هستیم در همین راستا مؤسسه راوینو با توجه به توان فنی و همچنین بازارشناسی تدقیقی شرایطی را فراهم ساخته تا آثار جشنواره‌هایی مانند «مدرسه عشق» و سایر رویدادهایی که قابلیت عرضه به بازار خرید و فروش را دارند، به کسب و کارهایی پایدار برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شوند تا ان شاء‌الله در آینده در عرصه‌های منطقه‌ای و بازارهای دلاری حضور یافته و تولیدات خود را ارائه دهند.

کد خبر 6081822 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه