Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@19:52:26 GMT

می توانیم نیاز کشور را به پوشاک تامین کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۵۲۷۵

نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرکنندگان نساجی و پوشاک گفت: ما می توانیم پوشاک کشور را کاملا تامین کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،    بهرام شهریاری در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر با بیان این مطلب گفت: صنعت پوشاک الان 2  مشکل دارد: یکی کمبود نقدینگی و دوم مشکل تامین مواد اولیه.  نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرکنندگان نساجی و پوشاک ضمن انتقاد از نگاه نامناسب به صنعت پوشاک کشور گفت: مشکل نقدینگی را می توان و باید با تسهیلات بانکی کم بهره ( کمتر از 10  درصد ) حل کرد و امیدواریم که این اتفاق بیفتد و باز دچار فرصت سوزی نشویم و مشکل مواد اولیه هم بر می گردد به موضوع تخصیص ارز که با امید داریم زودتر ارز لازم تخصیص یابد و  یا این که قبول کنند این اتفاق بدون انتقال ارز انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   در حال تکمیل...
  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: صنعت پوشاک تیتر امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟