Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای جنبش دانش آموزی استان گیلان طی نامه ای به بیانیه راهبردی «گام دوم» رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، جنبش دانش آموزی اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان طی‌نامه ای به دفتر خبرگزاری شبستان از لبیک این اعضا به بیانه راهبردی«گام دوم» مقام معظم رهبری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این نامه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
رَّبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِيًا يُنَادِي لِلْإِيمَانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّكُمْ فَآمَنَّا

سلام و ارادت خالصانه اعضای جنبش دانش آموزی گیلان محضر رهبر عالیقدر و حکیم ایران عزیز و سربلند

در ابتدای کلام، بزرگترین تبریک ها را به مناسبت فرارسیدن دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی و حضور حماسه­ ساز مردم شریف ایران عزیز که تبلور وحدت، همبستگی و ولایتمداری بود را تقدیم ­تان می­ نماییم.

و اما بعد، مولا و آقای ما؛ ندای نویدبخش تان را با گوش جان شنیده و از اینکه بار دیگر جوانان مؤمن متعبد انقلابی را مورد خطاب خود فرموده ­اید شاکر و قدردانیم و پیشانی بر سجده شکر برای خداوند بزرگ مرتبه می­ نهیم که در این دوران پرتلاطم، هدایتگر و مقتدایی از نسل حضرت زهرا(س) را بر ما ارزانی داشته است.

پیام پرمهرتان که در طلیعه دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی سرشار از بشارت و امید بود، به یقین نقشه و چراغ راهی برای طی مسیر ما خواهد بود. بشارت و امید به جوانان برای تحقق گام دوم انقلاب و انزار از سستی ها، غفلت ها و سهل انگاری ها را در مقابل چشمان مان خواهیم نهاد و در طی این مسیر حقیقت و صعود به قله باورها، نصایح اندیشمندانه و بزرگوارانه تان را همواره مورد توجه و عمل قرار خواهیم داد.

مقتدای ما، ما جوانان نسل سوم و چهارم گرچه برای تحقق گام نخست انقلاب نقش اساسی برعهده نداشتیم، اما راه و آرمان ما همانست و به اندازه همان نسل اولی ها، با پذیرش مسئولیت و با شور، انگیزه، هوشیاری و بصیرت در این مسیر، محکم و مصمم گام بر می داریم.

ما آینده سازان نظام؛ جانفشانی ها و رشادت های دلیرمردان این سرزمین برای برافراشته ماندن پرچم عزت، اقتدار، استقلال و آزادی مهین عزیزتر از جانمان ارج نهاده و  عهد می بندیم تا آخرین نفس و تا پای جان نه تنها از این میراث های گرانبها حفاظت و حراست نموده، بلکه روز به روز برای سرافرازی و سربلندی ایران عزیز در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ...  و تداوم و استمرار انقلاب عزتمندانه تر از گذشته، مجاهدانه تلاش نماییم.

ما جوانان و دانش آموزان انقلابی با تمسک به شهدا و طلب استعانت از اهل بیت(علیهماالسلام)، برای تحقق تمدن نوین اسلامی قیام کرده و در این مسیر با خودسازی، درک درست از شرایط امروزه کشور و جهان، کوشش برای رفع محرومیت ها، مبارزه با فساد و برپایی عدالت و جهاد علمی و فرهنگی تا ظهور خورشید تابان حکومت ولی عصر(عج) از هیچ ظرفیت و فرصتی دریغ نورزیده و کوتاهی نخواهیم کرد.

از اینکه سربازان کوچک خود را مورد تفقد قرار داده و دعاگویمان هستید، نهایت تشکر و خضوع را ابراز داشته و شوق تحقق اوامرتان را دل می پرورانیم و با صلابت و استواری بیش از گذشته در این مسیر حرکت می کنیم.

از درگاه خداوند منان خواستاریم شما را در کنف الطاف خاصه خود محفوظ و مؤید بدارد و این انقلاب با برکت را به انقلاب منجی عالم بشریت(ارواحنا فداه) متصل گرداند. ان شاءالله

لبیک گویتان هستیم

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان سرلشگر باقری حضرت عباس اصفهان حضرت ام البنین سلام الله علیها اردبیل تشییع پیکر شهید استان بوشهر شهرستان آران و بیدگل بیانیه راهبردی رهبر اتحادیه انجمن های اسلامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک/ تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه