Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، یکی از مقامات وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: «راد روزنستاین» (Rod Rosenstein) معاون دادستان کل آمریکا که شورای ویژه‌ای را برای تحقیق درباره ارتباط احتمالی میان روسیه و کارزار انتخاباتی ترامپ تشکیل داده بود، اواسط ماه مارس سال جاری میلادی از سِمت خود کناره گیری کند.

بر اساس اعلام این مقام وزارت دادگستری آمریکا، معاون دادستان کل این کشور قرار است مدت کوتاهی پس از آغاز به کار «ویلیام بار» (William Barr) دادستان کل جدید آمریکا از سمت خود کناره گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«راد روزنستاین» که دومین مقام ارشد وزارت دادگستری آمریکا است، در ماه می‌سال ۲۰۱۷، «رابرت مولر» را به عنوان بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت مسکو در انتخابات سال ۲۰۱۶ منصوب کرده بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: معاون دادستان کل آمریکا کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟

رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، دارنده مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم‌شناسی از دانشگاه تهران، را به‌عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب کرد.   به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به عنوان معاون اول قوه قضائیه منصوب کرد.   حجت الاسلام والمسلمین خلیلی متولد سال ۱۳۴۲ دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است. سوابق قضایی: شروع به کار حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دستگاه قضایی از آذرماه سال ۱۳۷۴ به عنوان قاضی تحقیق در استان تهران بود و مسئولیت دادیار تهران و دادرس تهران نیز برعهده داشت.   رئیس کل دادگستری کرج (۱۳۸۲/۹/۱۶)   رئیس کل دادگستری استان گلستان (۱۳۸۴/۵/۱۹)   رئیس کل دادگستری استان قم (۱۳۸۵/۵/۱۵)   رئیس دادگستری استان گیلان (۱۳۹۸/۵/۲۶)   رئیس دادگستری خراسان استان رضوی (۱۴۰۲/۴/۳۱)   قابل ذکر است حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در زمان ریاست مرحوم آیت الله یزدی نیز در قوه قضاییه به مدت ۱۰ سال در دفتر نظارت و پیگیری قوه قضاییه فعالیت و عملکرد موثری را بر عهده داشت.   وی همچنین کتب مختلفی را تألیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات اولین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه / کسب ۲۰۰ میلیارد تومان فقط در یک پرونده سخنگوی قوه قضاییه : پرونده دو فرزند معاون اول قوه قضاییه در مرحله تحقیقات است

دیگر خبرها

  • معاون اول قوه قضاییه منصوب شد
  • معاون اول جدید قوه قضائیه کیست؟
  • خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
  • چه کسی معاون اول قوه قضاییه شد؟
  • چه کسی معاون اول قوه قضائیه شد؟
  • خلیلی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»