Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوری رئیس کمیته امداد گهواره  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اعلام کرد:در اجرای طرح اکرام ایتام ۳۱۱نیکوکار ارجمندحمایت از ۶۲یتیم گهواره را برعهده دارند.
 
وی افزود :در یازده ماهه سالجاری بیش از ۱۴۷ میلیون۵۰۰هزار تومان به ایتام تحت حمایت کمک که میانگین دریافت  ماهیانه هریتیم ۲۳۸۰۰۰هزار تومان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
منصوری بیان کرد:توسعه طرح اکرام ایتام و افزایش تعداد حامیان برای کمک به ایتام تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های مهم این نهاد در گهواره است و خیران  می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد یا با مراجعه به کمیته امدادگهواره در این طرح مشارکت فعالانه‌ای داشته باشند.
 
وی گفت: طرح اکرام ایتام به حمایت از فرزندانی اطلاق می‌شود که پدر و مادر و یا هر ۲ والدین را از دست داده باشد.

انتهای  پیام/ز


 
توسعه طرح اکرام ایتام در کمیته امداد گهواره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهدی رحمان زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: همزمان با مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد سراسر استان ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در شب‌های قدر در استان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی یابی در مساجد، حسینه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها مستقر هستند و تا ایام عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

رحمان زاده گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۴۲۹ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش طرح اکرام هستند که توسط ۵۶ هزار و ۷۹۰ حامی تحت حمایت مادی و معنوی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هر نفر می‌تواند به عنوان حامی ایتام و محسنین در طرح اکرام ثبت نام کند گفت: حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی ۱۰۰ هزار ریال می‌باشد و البته این امکان وجود دارد که حامیان رقم مذکور را به میزان دلخواه و بر اساس توانایی خود افزایش دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: حامیان معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت elram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۱۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ فرزندان خود را تحت حمایت گرفته و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

دیگر خبرها

  • ۵۵۱ حامی ایتام در استان زنجان جذب شدند
  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • جذب ۵۵۱ حامی ایتام در استان زنجان
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • حمایت کمیته امدادآذربایجان غربی از بیش از ۱۸ هزار کودک نیازمند
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • ۴هزار و ۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند