Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز اول هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از امروز (چهارشنبه) آغاز می‌شود و تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با وجود اینکه نیم فصل دوم را با نتیجه خیلی خوب 4 بر صفر برابر پیکان شروع کرد، اما شکست برابر تراکتورسازی آنها را از کورس قهرمانی عقب انداخت. این شکست دلیلی شد تا اتفاقات بدتری هم برای استقلال بیفتد. استقلالی که به نظر می‌رسید شرایط ایده‌آلی برای رسیدن به صدر جدول داشته باشد، با یک شکست وارد بحران عجیبی شد که شاید تبعات زیادی برای استقلال و این باشگاه داشته باشد.

همه چیز ار فرودگاه تبریز آغاز شد، جایی که استقلالی‌ها در راه برگشت به تهران ساندویچ خورده و مسئولان تیم هم با درگیری پیدا کرده بودند. پس از بازگشت به تهران، بازیکنان به خاطر نداشتن زمین مناسب برای تمرین و همچنین مشکلات مالی انتقادهای زیادی از از مدیران باشگاه کردند. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال نیز در مقام پاسخگویی اعلام کرده که هر کسی باید در حیطه وظایفش عمل کند. اینها گوشه‌ای از مشکلات است و باید به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان هم اشاره کرد.

شاگردان شفر خوب می‌دانند که هواداران استقلال هیچ توجیهی را قبول ندارند و باید برابر پارس جنوبی به پیروزی برسند و شرایط را بهبود ببخشند. آخرین دیدار استقلال در ورزشگاه آزادی 22 آذر برابر پدیده برگزار شد و آبی‌پوشان پس از 68 روز به ورزشگاه آزادی برمی‌گردند. این تیم در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر برابر پارس شکست خورده و با انگیزه انتقام وارد زمین می‌شود. شفر برای این دیدار علی کریمی و طارق همام را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. استقلال با 28 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.

پارس جنوبی برخلاف استقلال، شرایط روحی خوبی دارد. اگر چه این تیم با مشکلات مالی روبه‌رو است، اما برتری سه بر یک هفته گذشته برابر نساجی مازندران، این تیم را به شرایط روحی در وضعیت بهتری قرار داده است. پارس جنوبی می‌داند که در صورت برتری برابر استقلال می‌تواند خودش را به بالای جدول نزدیک کند. پارس جنوبی با 24 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، برنامه بازی‌های هفته نوزدهم به شرح زیر است:

چهارشنبه اول اسفند

استقلال - پارس جنوبی جم، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادی

جمعه 3 اسفند

پدیده شهر خودرو - سپیدرود رشت، ساعت 15:30، ورزشگاه امام رضا (ع)

نساجی مازندران - فولاد خوزستان، ساعت 15:30، ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر

ماشین‌سازی‌ - پیکان، ساعت 15:30،ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

استقلال خوزستان - صنعت نفت آبادان، ساعت 16، ورزشگاه غدیر اهواز

شنبه 4 اسفند

نفت‌ مسجدسلیمان - پرسپولیس، ساعت 16، ورزشگاه شهید بهنام محمدی

یکشنبه 5 اسفند

سایپا - تراکتورسازی، ساعت 16، ورزشگاه شهدای شهر قدس

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن به دلیل حضور ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در زمان دیگری برگزار می‌شود.

جدول رده‌بندی لیگ برتر

 

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی‌جم استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی جم استقلال تهران پارس جنوبی جم استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در بازی پایانی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان و سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری ۲ به یک زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید.    نیمه نخست بازی دو تیم با حملات تیم ملوان همراه بود و پس از چند حرکت ترکیبی، روی پاس رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی موفق شد دروازه نیما میرزازاد را باز کند و ملوان را پیش بیاندازد. در ادامه شاگردان تارتار یک بار هم به تیرک دروازه سپاهان زدند تا با بدشانسی نیمه نخست را با نتیجه ۱-۰ به پایان برسانند.   اما در نیمه دوم این سپاهان بود که نمایش مسلط و خوبی را ارائه کرد. در شروع کار و روی یک فرار، شهریار مغانلو موفق شد از حبیب فرعباسی یک پنالتی بگیرد و خودش هم ضربه را گل کرد تا بازی یک بر یک شود.   در ادامه یک بار دیگر در عمق دفاع و روی حرکتی مشابه گل اول ملوان، پاس کاوه رضایی که به جای فرشاد احمدزاده مصدوم وارد زمین شده بود، باعث شد تا مغانلو گل دوم را به سادگی بزند.   ۱۵ دقیقه پایانی بازی با حملات بی امان ملوان همراه بود و آنها یک بار روی حرکت محمدرضا سلیمانی تا آستانه گلزنی پیش رفتند، اما نیما میرزازاد توپ را گرفت و مانع از گلزنی شد.   ورزشگاه سیروس قایقران   تیم داوری: مرتضی منصوریان، حسن ظهیری با کمک‌های محسن سلطانی و فرهاد امینی/ ناظر: فریدون اصفهانی   ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (۷۲- محمد طیبی)، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی (۶۸- حسین صادقی)، محمدرضا بردبار، محمد عمری (۶۸- مهران احمدی)، رضا جعفری (۸۳- سهیل فداکار)، محمدرضا سلیمانی سرمربی: مهدی تارتار   ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده (۳+۴۵- کاوه رضایی)، رضا شکاری (۶۴- علی اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو سرمربی: ژوزه مورایس   شرح گل: گل اول ملوان: (محمدرضا سلیمانی - دقیقه ۱۲): روی حرکتی از سمت راست، رضا جعفری پاس خود را به دهانه دروازه فرستاد و محمدرضا سلیمانی با یک تکل دروازه نیما میرزازاد را باز کرد.   گل اول سپاهان: (شهریار مغانلو - دقیقه ۵۳): در موقعیت تک به تک، شهریار مغانلو از حبیب فرعباسی عبور کرد و او با خطا این بازیکن را متوقف کرد. پشت ضربه پنالتی هم مغانلو ایستاد و توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد و گل شد.   گل دوم سپاهان: (شهریار مغانلو - دقیقه ۷۳): یک پاس در عمق باعث شد تا کاوه رضایی در سمت راست صاحب توپ شود و پاس را به دهانه دروازه ارسال کرد تا شهریار مغانلو گل دوم را بزند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ­ با این نتیجه سپاهان ۴۵ امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ بازگشت؛ ملوان هم با ۳۸ امتیاز در مکان پنجم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • آمادگی وزارت ورزش برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟
  • برد پرگل «ژاپن» و حذف «کره»/ بازگشت سامورایی به تنظیمات کارخانه!