Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرواز‌های روز چهارشنبه یکم اسفند ماه از فرودگاه‌های مازندران به این شرح است.

فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری

فرودگاه نوشهر

فرودگاه رامسر

انتهای پیام/ م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تجمع مردمی حمایت از عملیات ایران، امروز یگشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در شهر‌های  مختلف استان مازندران برگزار می‌شود.


تجمع مردم بابل


شــورای هــماهنگی تــبلیــغات اســلامی اســـتـــان مازندران اعلام کرد: تجمع حمایت و پشتیبانی مردم دارالمومنین بابل از موشک باران سپاه پاسداران به رژیم غاصب اسرائیل، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ همراه با نماز ظهر و عصر در امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار می‌شود.


قرار است این تجمع از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش شود.

تجمع مردم ساری
شــورای هــماهنگی تــبلیــغات اســلامی اســـتـــان مازندران همچنین اعلام کرد: تجمع حمایت و پشتیبانی مردم ولایتمدار و انقلابی ساری از حملات موشکی و پهپادی ایران به رژیم غاصب اسرائیل، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در میدان شهدای ساری برگزار خواهد شد.
این تجمع هم قرار است از شبکه تبرستان بصورت زنده پخش شود.

تجمع مردم بابلسر

اجتماع مردم شهرستان بابلسر در حمایت از ایران مقتدر امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ میدان شهداء بابلسر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود
  • آمل در کشتی فرنگی هم قهرمان شد
  • محکومیت قصاب متخلف
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه
  • تجمع مردمی حمایت از حمله به اسراییل در مازندران
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند
  • بهسازی ۳۵ حلقه چاه آب در دستور کار