Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، ساعاتی پس از آنکه سناتور «برنی سندرز» دموکرات نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد، سیل کمکهای مالی به کارزار انتخاباتی وی سرازیر شد؛ بطوری که در همان ساعات اولیه بیش از یک میلیون دلار کمک مالی جمع آوری شد.

اطلاعات فوق پس از گفتگوی خبرگزاری آسوشتیدپرس با یکی از افراد مطلع به کارزار انتخاباتی سندرز در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، رقم مذکور ظرف مدت زمانی کمتر از چهارساعت پس از اعلام نامزدی سندرز، جمع آوری شده است.

گفتنی است سناتور برنی سندرز که خود را یک سوسیال دموکرات می داند، پیش از این نیز در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در سال ۲۰۱۶، عرصه رقابت را به «هیلاری کلینتون» واگذار کرد.

افزون بر سندرز، شمار معدودی از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به طور داوطلبانه رقم کمکهای مالی دریافتی خود را افشا کردند. در این میان، سناتور «کامالا هریس» از ایالت کالیفرنیا از جمع آوری ۱.۵ میلیون دلار کمک مالی ظرف ۲۴ ساعت نخست فعالیت کارزار انتخاباتی خود خبر داد. سناتور «امی کلوبوشار» از ایالت مینه سوتا نیز اعلام کرد که ظرف ۴۸ ساعت از زمان اعلام نامزدی خود، حدود یک میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.

کد خبر 4547303

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 برنی سندرز حزب دموکرات آمریکا کمک مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شهروندان هندی روز جمعه در بزرگترین انتخابات جهان به پای صندوق‌های رای می‌روند، جایی که نزدیک به یک میلیارد رای‌دهنده دولت بعدی خود را انتخاب می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که نارندرا مودی نخست‌وزیر را برای سومین دوره ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتخابات سراسری هند در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری نارندرا مودی پیروز خواهد شد.

این رأی‌گیری در ۷ مرحله و طی ۶ ماه آینده در پرجمعیت‌ترین کشور جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)