Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@02:06:15 GMT

والورده: این تساوی نتیجه خطرناکی است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۰۴۳

والورده: این تساوی نتیجه خطرناکی است

بارسا امشب با وجود اینکه تیم برتر زمین بود؛ ولی نتوانست از موقعیت هایش استفاده کرده و مقابل لیون به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک بارسا در بازی برگشت شانس اول پیروزی و صعود است اما تساوی بدون گل در بازی های حذفی همواره نتیجه خطرناکی محسوب می شود. لیون حتی با تساوی 1-1 در بازی برگشت هم صعود خواهد کرد و بارسا محکوم به پیروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« انتظار نتیجه بهتری داشتم چرا که شکل بازی ما به گونه ای بود که شایسته رسیدن به گل بودیم اما متاسفانه در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم.

البته که ما در خانه تیم قدرتمندی هستیم ولی نمی توانم کتمان کنم که نتیجه بدون گل، نتیجه خطرناکی است و باید در نوکمپ پیروز شویم. برای این مهم به حمایت هواداران مان نیازمندیم.»

 

والورده ادامه داد:« سه سال است در دور حذفی لیگ قهرمانان بازی های خارج از خانه را نبرده ایم؟ پیروز شدن در لیگ قهرمانان ساده نیست. لیون هم تیم قدرتمندی بود و در خانه شکست ناپذیر نشان داده است. امشب همه راه ها برای گلزنی را امتحان کردیم. بارها خلق موقعیت کردیم و در عوض موقعیت زیادی به میزبان ندادیم. معتقدم مسیر درستی را طی می کنیم و در خانه نیز باید همین روش را ادامه دهیم.

نتیجه پایانی رضایت بخش نیست ولی تا دقیقه آخر جنگیدیم و از شکل بازی خودمان رضایت دارم. در دفاع و پرس حریف منسجم بودیم و با بهره بردن از شخصیت تیمی بالای خودمان،  تیم مسلط میدان بودیم و اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود. می توانم بگویم که امروز از همه بازیکنانم راضی بودم.»

 

 

 

 

عدم گلزنی سوارز:« وقتی نگرانش می شوم که موقعیت گلی نصیبش نشود. او نه تنها صاحب فرصت گلزنی می شود که خودش هم برای دیگران خلق موقعیت می کند و یک سردرد همیشگی برای مدافعان است.»

 

تعویض دمبله و ورود کوتینیو:« عثمان نیمه اول بازی بسیار دوید و انرژی زیادی گذاشت. او شنبه بازی کرده بود و به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. منطقی بود تعویض شود و کوتینیو هم بازی خوبی انجام داد.»

بارسلونا ارنستو والورده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول