Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@06:41:28 GMT

علامتی که هم‌اکنون می‌شنوید، اعلام خطر است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۱۱۴

جنجال در بازی رفت دو تیم حفاری اهواز و گیتی پسند و اتفاقات بعد از این بازی، نگرانی‌هایی برای بازی برگشت دو تیم ایجاد کرده است. آفتاب‌‌نیوز :  لیگ برتر فوتسال به مرحله نیمه نهایی رسیده و تنها سه بازی تا مشخص شدن قهرمان باقی مانده است. دیدار تیم های حفاری اهواز و گیتی پسند هفته پیش در دور رفت مرحله نیمه نهایی با حواشی بسیاری همراه بود و قرار است فردا(پنجشنبه) دیدار برگشت بین این دو تیم در اصفهان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتفاقات بازی رفت بین دو تیم، بیانیه های بعد از بازی، سابقه رویارویی دو تیم و دیگر عوامل باعث شده تا نگرانی فراوانی برای بازی برگشت ایجاد شود. همانطور که پیش از دیدار رفت دو تیم نیز این نگرانی ها وجود داشت و اثبات شد این نگرانی ها، پر بیراه هم نبود.
نگرانی‌ها برای بازی رفت از جایی آغاز شد که باشگاه حفاری اهواز اعلام کرد بازی به صورت زنده پخش نخواهد شد. در سال های اخیر پخش نشدن مسابقه فوتسال برخلاف جریان معمول و با دلایل غیر فنی، با عواقب بدی همراه بوده و یادآور اتفاقات تلخ است.
حال باشگاه گیتی پسند نیز در اقدامی تلافی جویانه اعلام کرده این بازی پخش نمی شود و مشخص نیست آیا قرار است حواشی دیدار رفت در اصفهان نیز تکرار شود؟ پرتاب نارنجک، فحاشی به بازیکنان حریف، توقف عمدی بازی با پرتاب بطری آب و ... از جمله صحنه های زشتی بود که در بازی رفت تیم های حفاری و گیتی پسند در اهواز شاهدش بودیم.
اما مصاف دو تیم به جز بازی هفته پیش نیز، همیشه جنجالی از آب درآمده است. یکی از پرحاشیه ترین بازی های دو تیم مربوط به لیگ 1396 است که اتفاقا در سالن پیروزی اصفهان نیز برگزار شد و با ورود ناگهانی بازیکن گیتی پسند به زمین و ممانعت او از گل شدن توپ، درگیری های شدیدی بین بازیکنان دو تیم درگرفت. صحنه هایی که جهانی شد و با بازتاب آن در رسانه های خارجی، آبروریزی بزرگی برای فوتسال و ورزش ایران به بارآورد.
در بخشی از بیانیه روز شنبه باشگاه گیتی پسند آمده است: «مطمئنا باشگاه حفاری اهواز فراموش کرده است که دیدار برگشت نیمه نهایی در اصفهان برگزار می‌شود که اینگونه رفتارها را انجام داده است. »
این بیانیه و مصاحبه عوامل باشگاه گیتی پسند در هفته اخیر نشانه هایی خوبی نبوده و می توانند علائم خطری باشند. علائمی که کمیته فوتسال و سازمان لیگ اگر آن ها را جدی نگیرند، بازهم شاهد تکرار روزی تلخ برای فوتسال ایران خواهیم بود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم 1-0 ساسولو (سری آ - 2023/24)

شاگردان ده روسی در شبی که در بهترین فرم خود نبودند، به سه امتیاز مهم رسیدند. ساسولو قعرنشین به خصوص در دقایق پایانی بازی به شدت تیم میزبان را اذیت کرد.

دانلود (53.1MB)

دیگر خبرها

  • عیدی خیبر در آخرین بازی سال
  • خلاصه بازی اینتر ۱ - ۱ ناپولی
  • خلاصه بازی بارسلونا ۳ - ۰ اتلتیکومادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی اتلتیکومادرید ۰ - بارسلونا ۳
  • فیلم/ خلاصه بازی اینتر ۱ - ناپولی ۱
  • خلاصه بازی آاس رم 1-0 ساسولو (سری آ - 2023/24)
  • از نوای اذان از مسجد اورلاندو تا افطار در شین شیانگ
  • بازی پرسپولیس و پیکان
  • رویارویی مربیان جوان‌پسند در آخرین بازی سال
  • کشف مواد اولیه حیات در یخ‌های میان‌ستاره‌ای