Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@07:14:51 GMT

بودجه ۹۸ ‌حوزه فرهنگ ‌همان بودجه سال گذشته است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۱۱۶

بودجه ۹۸ ‌حوزه فرهنگ ‌همان بودجه سال گذشته است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ‌با اشاره به شروع بررسی‌های تبصره‌های ۲۲ گانه بودجه ۹۸ بعد از تصویب کلیات لایحه بودجه در مجلس گفت: بودجه ۹۸ ‌حوزه فرهنگ ‌همان بودجه ۹۷ است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر با اشاره به اینکه هم اکنون ‌کار بررسی لایحه بودجه سال 98 به تبصره شماره 2 و الحاقیه‌های آن از مجموع تبصره‌های 22 گانه رسیده‌ اظهارداشت: امیدواریم بررسی لایحه بودجه سال آینده تا قبل از تعطیلات پایان سال به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال آینده گرانی حامل‌های انرژی نداریم، ابراز کرد: متاسفانه در حال حاضر توزیع بنزین و یارانه سوخت عادلانه نیست، عده‌ای سهمشان بسیار بالاست و برخی سهمی ندارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تورم و تنش فعلی بازار اگر بخواهیم تغییری در قیمت حامل‌های انرژی داشته‌باشیم این ‌موضوع تنش‌زا بوده و به صلاح جامعه نیست.

یوسف‌نژاد: مصوبات بودجه 98 "یکجا" به شورای نگهبان ارسال می‌شودآغاز ششمین جلسه علنی مجلس برای بررسی جزئیات بودجه 98نماینده همدان در مجلس: کلیات بودجه 98 شفاف نیست

آزادی خواه با تأکید بر اینکه بودجه حوزه‌های فرهنگی در سال 98 افزایشی نداشته تصریح کرد: در لایحه اولیه بودجه پیشنهادی دولت، اعتبارات بودجه فرهنگی مبلغ 1200 میلیارد تومان نسبت به سال 97 کمتر دیده شده بود.

وی با تأکید بر اینکه این مبلغ کسری که عمدتا در حوزه‌های فرهنگ و دین شامل حوزه‌های علمیه ، سازمان تبلیغات ، اوقاف و امور خیریه، قرآن و ‌عترت و غیره بوده اظهار داشت: با تلاش و پیگیری اینجانب در کمیسیون تلفیق و رایزنی با آقای تاجگردون خوشبختانه مبلغ 1200 میلیارد تومان مجدد به بودجه‌ حوزه‌های فرهنگی اضافه و بودجه 98 در حوزه فرهنگ برابر بودجه مصوب سال 97 شد.

نماینده‌ ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان در بودجه 98 دیده شده، افزود: اما با توجه به اینکه این مبلغ باید از منابع خاص تامین شود هنوز قطعیت آن مشخص نیست.

ازادیخواه با بیان اینکه این مبلغ بسیار اندک بوده و ما برای اجرای این طرح نیازمند 10 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم گفت: تاکید ما بر این است که بتوانیم اقدام‌مؤثری در راستای بهتر شدن وضعیت معیشتی فرهنگیان داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

R41405/P4001/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه های فرهنگ و هنر در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما همچنین انتقادهای خوانندگان پاپ به همدیگر از دیگر حاشیه های این حوزه در هفته قبل بود. گزارش:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بودجه‌های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص می‌یابد
  • بودجه های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال کرد
  • رئیس مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال شد
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • حاشیه های فرهنگ و هنر در هفته گذشته