Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «بثینه شعبان»، مشاور بشار اسد، در حاشیه اجلاس خاورمیانه در مسکو به خبرگزاری رویترز گفته است: «خودمختاری یعنی تجزیه سوریه. ما به هیچ‌وجه سوریه را تجزیه نخواهیم کرد».

کردهای سوریه که منطقه گسترده‌ای در شمال این کشور را تحت کنترل دارند در روزهای اخیر با روسیه، مذاکراتی برای رسیدن به توافق داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ‌ن‌ها خواهان تضمین استقرار حکومتی خودمختار پس از عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی هستند.

اظهارات بثینه در حالی صورت می‌گیرد که ماه گذشته «فصیل مقداد»، معاون وزیر خارجه سوریه، به رغم ابراز امیدواری درباره مذاکرات با گروه‌های کرد خاطرنشان کرده بود کردها راه دشواری برای رضایت دمشق دارند چرا که دولت مرکزی سوریه برای بازپس گیری کل اراضی اشغالی تلاش می کند.

انتهای پیام /

183 / 156 سوریه کردها خودمختاری تمامیت ارضی نشست

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سوریه کردها خودمختاری تمامیت ارضی نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • در دیدار رئیسی با رئیس‌جمهور پاکستان چه گذشت؟
  • اشتراکات فرهنگی و مذهبی میان دو ملت ایران و پاکستان زمینه‌ساز تعمیق روابط دو کشور است
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد