Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شرکت ایندین اویل بزرگترین پالایشگاه هند اولین قرارداد سالانه اش را برای خرید نفت آمریکا امضا کرد. 

طی این قرارداد، 1.5 میلیارد دلار برای خرید 60 هزار بشکه نفت در روز در یک سال منتهی به مارس 2020 پرداخت می‌شود. این قرارداد  در جهت متنوع کردن منابع نفت خام هند بسته شده است . 

شرکت ایندین اویل اولین پالایشگاه دولتی هند است که طبق یک قرارداد یک ساله نفت آمریکا را می‌خرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرار داد همچنین به تقویت تجارت بین دهلی‌نو و واشنگتن کمک می کند. این شرکت قبلا نفت آمریکا را از بازارهای نقدی خریده بود و یک قرارداد کوتاه مدت در ماه اوت برای خرید 6 میلیون بشکه نفت از آمریکا بین ماه های نوامبر تا ژانویه امضا کرده بود . 

سانجیو سینچ ، مدیرعامل شرکت ایندین اویل گفت که این قرارداد یک ساله از آوریل آغاز می‌شود. او از اعلام نام فروشنده و جزئیات قیمت خودداری کرد . 

یک منبع تجاری که خواست نامش فاش نشود گفت شرکت ایندین اویل این قرارداد را با شرکت نفت نروژی ایکوینر امضا کرده است. این شرکت درجات مختلف نفت خام آمریکا را عرضه میکند . 

ایکوینر که برای حمایت از بازاریابی نفت و تجارت، دفتری در دهلی نو باز کرده‌ است، نظری در این مورد نداد . 

شرکت ایندین اویل حدود 75 درصد نیاز نفتی خود را از طریق قراردادهای بلندمدت تامین می‌کند که بیشتر هم با کشورهای عضو اوپک بسته می‌شوند . 

سری پاراوایکاراسو، تحلیلگر موسسه اف جی ای گفت:« این قرارداد وابستگی شرکت ایندین اویل را به نفت خام اوپک کاهش می دهد» . 

وی ادامه داد:« مسائل ژئوپلیتیکی بسیاری در جریان است. ما انتظار داریم مقدار قابل توجهی از نفت ونزوئلا، غرب آفریقا و ایران را از دست بدهیم. پس منطقی است که عرضه ضمانت شده نفت از طرف آمریکا داشته باشیم، جایی که تولید نفت رو به افزایش است» . 

هند و آمریکا که روابط سیاسی و امنیتی نزدیکی با هم ایجاد کرده‌اند، به دنبال تجارت دو طرفه هم هستند. ارزش تجارت بین این دو کشور 126 میلیارد دلار در 2017 بود، ولی به نظر می‌رسد ظرفیت بالاتری داشته باشند . 

این دو کشور هفت گروه از مقامات اجرایی شرکت های برتر آمریکایی و هندی تشکیل داده‌اند تا تجارت دو طرفه در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی را گسترش دهند . 

هفته گذشته پترونت ال ان جی، بزرگترین وارد کننده گاز هند قراردادی اولیه برای سرمایه گذاری و خرید گاز طبیعی مایع از شرکت تلویان  امضا کرد. این شرکت پروژه دریفتوود را در لوئیزیانای آمریکا پیشنهاد داده است . 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت دلار تجارت اوپک ایران انرژی گاز سرمایه گذاری تجارت سرمایه گذاری گاز نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند

به گزارش "ورزش سه"، سرجینیو دِست برای جدا شدن از بارسلونا آنقدر معطل کرد که ‏عملا به یکی از نامحبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران تبدیل شده بود.‏

ژاوی به این مدافع آمریکایی اعتقادی نداشت و او را در فهرست مازاد قرار داده بود، ولی ‏دست حاضر به ترک بارسلونا نبود و به مدیران باشگاه اصرار می‌کرد می‌خواهد بماند و ‏خودش را ثابت کند. در نهایت او به این نتیجه رسید که اصرار بی‌فایده است و به این ‏ترتیب بود که سرجینیو دست تابستان گذشته به صورت قرضی به آیندهوون هلند ‏پیوست. ‏

در قرارداد او بند خرید دائمی نیز وجود دارد و پی اس وی می‌خواهد آن را فعال کند. مارسل برندز، مدیر عامل آیندهوون، دیشب تایید کرد که آنها در حال مذاکره برای فعال کردن بند خرید دائمی دست هستند.

دست به دلیل مصدومیت در این فصل دیگر بازی نخواهد کرد، اما با دو گل و 7 پاس گل در 37 بازی رسمی که انجام داده، تاثیر خوبی از خود به جای گذاشته است. او تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد، اما باشگاه هلندی گزینه خرید هشت میلیون یورویی را در اختیار دارد.

در این شرایط اقتصادی بد، فروش هشت میلیون یورویی دست می‌تواند بهترین خبر برای بارسا باشد.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو