Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:16:49 GMT

ستاره پرسپولیس در مسیر طارمی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۳۹۶

ساعت24 -علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس که از سوی برانکو و پس از جدایی مهدی طارمی کشف شد با زدن ۳۹ گل زده در لیگ برتر برای پرسپولیس به فاصله هشت گل با مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در صدر جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس با زدن ۳۹ گل زده در لیگ برتر برای پرسپولیس به فاصله هشت گل با مهدی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس در صدر جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۲۴ ساله پرسپولیس درصورتی که روند گلزنی‌اش در این فصل ادامه پیدا کند و اگر فصل‌های آتی نیز در این تیم بازی کند آن وقت می‌تواند به رکورد مهدی طارمی دست پیدا کند.

میانگین؛ ۰/۳ گل در هر بازی

علی علیپور در ۱۱۳ بازی‌اش برای پرسپولیس در لیگ برتر ۳۹ گل زده که میانگین ۳۵/۰ گل در هر مسابقه برای او به ثبت رسیده است. البته که میانگین گلزنی او در دو فصل اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است به طوری که او در دو فصل اخیر ۲۸ گل در ۴۸ مسابقه به ثمر رسانده است که میانگین ۵۹/۰ گل در هر مسابقه است. او اگر همین روند را ادامه بدهد دست کم تا پایان مسابقات لیگ برتر و در ۱۲ هفته باقیمانده می‌تواند هفت گل دیگر برای پرسپولیس بزند و تعداد گل‌هایش را به ۴۶ رسانده و از رکورد مهدی طارمی که ۴۵ گل زده است عبور خواهد کرد.

علیپور در حالی با این میانگین توانست از رکورد مهدی طارمی به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر عبور کند که طارمی ۴۵ گلش را در ۸۷ بازی زده و میانگین ۵۱/۰ گل زده را به ثبت رساند. با این وصف علیپور اگر میانگین گلزنی دو فصلش را ادامه دهد می‌تواند رکورد طارمی را بشکند. نکته دیگر اینکه میانگین گلزنی علیپور در دو فصل اخیر بالاتر از میانگین کلی گلزنی طارمی برای پرسپولیس بوده و این می‌تواند اتفاق جالبی برای آقای گل پرسپولیسی‌ها باشد.

۳۹ گل با شماره ۷۰

علی علیپور در نیمه‌های فصل لیگ چهاردهم از تیم راه آهن به پرسپولیس آمد و در یازده بازی ۲ گل به ثمر رساند. او در لیگ پانزدهم ۵ گل، لیگ شانزدهم ۴ گل، لیگ هفدهم ۱۹ گل و در لیگ هجدهم تا این زمان ۹ گل برای پرسپولیس زده تا تعداد گل‌هایش در لیگ برتر با پیراهن سرخ به عدد ۳۹ برسد. او در این سال‌ها ۶ گل در لیگ قهرمانان آسیا، یک گل در سوپرجام و یک گل در جام حذفی زده تا تعداد گل‌هایش به عدد ۴۷ برسد.

بهترین گلزنان پرسپولیس در لیگ برتر به این شرح هستند.

مهدی طارمی ۴۵ گل

علی علیپور ۳۹ گل

جواد کاظمیان ۳۲ گل

کریم باقری ۲۹ گل

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک

توجه داشته باشید که متوسط هزینه سالانه (average annual cost) نشان دهنده قیمت خالصی است که دانشجو پس از کسر میانگین ارزش کمک هزینه‌ها و یا بورسیه‌های دریافتی می‌پردازد.

هاروارد از همه سخت گیر‌تر است

آزمون اس‌ای‌تی، یک آزمون استاندارد است که معمولا برای پذیرش در کالج در ایالات متحده استفاده می‌شود. دانش آموزان دبیرستانی برای ارزیابی آمادگی خود برای کار آکادمیک در سطح کالج در این آزمون شرکت می‌کنند.

هنگام مقایسه نمرات اس‌ای‌تی، هاروارد و دارتموث جزو چالش برانگیزترین دانشگاه‌ها برای اخذ پذیرش هستند. میانگین نمرات اس‌ای‌تی برای دانش آموزان آنها ۷۶۰ برای خواندن و نوشتن و ۷۹۰ برای ریاضی است. با این حال، هاروارد نیمی از نرخ پذیرش (۳.۲٪) را در مقایسه با دارتموث (۶.۴٪) دارد.

در میان دانشگاه‌های برتر آمریکا در این لیست، دارتموث با ۳۳،۰۰۰ دلار و پرینستون با ۱۱،۱۰۰ دلار، به ترتیب بیشترین و کمترین میانگین هزینه سالانه را دارند.

در حالی که بدهی دانش‌آموزان در ایالات متحده در سال‌های اخیر افزایش یافته و در سال ۲۰۲۳ به ۱.۷۳ تریلیون دلار رسیده است، ارزش دریافت مدرک از هر یک از دانشگاه‌های ذکر شده از سایر دانشگاه‌ها بیشتر است و درآمد‌های قابل توجه دانشجویان سابق آنها، مؤید آن است.

به عنوان مثال، فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد بالاترین میانگین حقوق اولیه را در کشور دارند که ۹۱،۷۰۰ دلار است.

منبع: روزیاتو

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر