Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین دلاوری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این خصوص گفت: امام (ره) یک روحانی و پرورش یافته مکتب اهل بیت بودند و نهضت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نیز از حوزه علمیه قم آغاز شد؛ از این رو روحانیت در مبارزات، نقش محوری داشت و حرکت های دانشگاهی، حوزوی و صنفی در کل کشور به واسطه همین روحانیت و شاگردان حضرت امام ساماندهی شد و کلیه اقشار به این حرکت بزرگ پیوستند و ما شاهد این بودیم که در سال 57 این نهضت به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحانیون بزرگوار به عنوان سربازان فرهنگی از ابتدای شکل گیری نهضت در خدمت انقلاب بوده اند، با شروع جنگ تحمیلی روحانیون به واسطه تجربیاتی که در طول نهضت کسب کردند، هم در عرصه فرهنگی و تبلیغی جنگ حضور داشتند و هم در جایگاه فرماندهی جنگ قرار گرفتند و افتخارات بسیار بزرگی را در هدایت جنگ و پیروزی نظام در 8 سال دفاع مقدس از خود به جا گذاشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در پایان در خصوص برگزار دومین گردهمایی روحانیون رزمنده استان خاطر نشان کرد: در سال گذشته اولین گردهمایی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روحانی استان مرکزی با کمک دستگاه هایی که در این زمینه متولی هستند برای اولین بار در استان برگزار شد، امسال نیز به لطف خدا دومین گردهمایی روحانیون رزمنده در روز پنج شنبه دوم اسفند ماه 1397 در سالن همایش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانی جهادی خوی درگذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام مصطفی حاجی حسینلو از روحانیون جهادی شهرستان خوی در سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.

وی از روحانیون جهادی شهرستان خوی بود که‌در زلزله خوی به صورت جهادی وارد میدان شده و برا کودکان زلزله زده برنامه های شاد اجرا می کرد.

وی همچنین در عرصه تبیین و برگزاری مراسم شهدا فعال بود.

دیگر خبرها

  • الگوبرداری استان های آذربایجان غربی و مازندران از طرح سفیران زیبایی قم
  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳