Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دهمین کارگروه شورای مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت غیرمجاز این دسته از افراد در ترک دادن معتادان در استان برداشت و گفت: بر اثر همین درمان‌های غیرقانونی و بدون مجوز یک نفردر استان جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود: باید دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با جدیت با این افراد خاطی برخورد قاطع کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای هماهنگی مواد مخدر دراستان افزود: باید تمام کارگروه‌ها به صورت منظم تشکیل شود وهمه مدیران موظف هستند در این کارگروه‌ها شرکت و گزارش عملکرد ارائه دهند.

سرهنگ مصطفایی جانشین فرمانده انتظامی استان هم با تشریح برنامه‌های پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر در تعطیلات نوروز گفت: توزیع کتابچه و سی دی بین مسافران و همچنین برپایی چادر‌های سلامت در مسیر‌های ارتباطی برای آگاهی بخشی به مردم از جمله این برنامه‌ها در ایام نوروز است.

رضایی دبیر این کارگروه هم با اشاره به درمان‌های غیر قانونی در ترک اعتیاد در استان گفت: این درمان‌ها در شهرستان‌های بویراحمد، چرام، کهگیلویه وگچساران انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ

درمان غیر قانونی اعتیاد جان یک نفر را گرفت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، لیبریا در غرب آفریقا به دلیل وجود معادن غنی خود مشهور است. این کشور با بیش از ۵ میلیون نفر در سواحل خلیج گینه واقع شده و به دلیل سال‌ها جنگ داخلی همچنان از فقر عمومی رنج می‌برد و باعث شده بومیان به فعالیت‌های معدنی غیرقانونی در این کشور ترغیب شوند.

ویلموت پای، وزیر معادن لیبریا روز چهارشنبه اعلام کرد که بر اثر حادثه در یک معدن طلا در این کشور دست کم ۷ نفر جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در معدنی رخ داد که از چند ماه پیش توسط کارفرما رها شده بود. با این حال هنوز تعداد دقیق تلفات این حادثه مشخص نیست و تیم‌های امدادی برای عملیات جستجو به منطقه اعزام شده اند.

مقامات محلی می‌گویند که احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

دلیل این حادثه هنوز مشخص نشده است اما معمولاً مردم محلی لیبریا به دلیل نبود شغل به فعالیت‌های غیرقانونی معدن طلا می‌پردازند و سابقه چنین حوادثی در این کشور وجود دارد.

کد خبر 6063512

دیگر خبرها

  • سو استفاده از کودک ۱۳ ساله برای فروش و جابه‌جایی مواد مخدر
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • در حادثه معدن لیبریا ۷ نفر کشته شدند
  • ۷ نفر در حادثه معدن در لیبریا کشته شدند
  • تخریب دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر؛ قانونی یا غیرقانونی؟
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می‌شوند
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • آمریکا ۱۱ فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد