Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:12:11 GMT

45 پروانه کسب در سربیشه صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۵۷۳

45 پروانه کسب در سربیشه صادر شد

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 45 فقره پروانه کسب صنفی در این شهرستان صادر شده است.

مهدی ملایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 25 فقره توزیعی، 15 فقره خدمات و خدمات فنی و پنج فقره تولیدی بوده است.
وی بیان کرد: یکهزار و 78 واحد صنفی در شهرستان سربیشه فعال است که از این تعداد 559 واحد توزیعی، 319 واحد خدمات و خدمات فنی و 207 واحد تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سربیشه گفت: بازرسی و گشت مشترک و مستمر از واحدهای صنفی شهرستان انجام می شود تا از تخلفات احتمالی واحدهای صنفی شهرستان جلوگیری شود.
وی بیان کرد: 50 معدن فعال در سربیشه وجود دارد و این شهرستان یکی از قطب های معدنی خراسان جنوبی است و تمامی شرایط برای سرمایه گذاری در بخش های معدن و صنعت فراهم است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت تجارت پروانه كسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر

مجید ابراهیم نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت: ۳ واحد خبازی که در شهرستان قائمشهر قوانین نظام صنفی را رعایت نمی‌کردند شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: پرونده‌های تشکیل شده جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر گفت:شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی می‌توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • وقتی جهادگران لبخند هدیه می‌دهند/هزارخدمت دندانپزشکی در سربیشه
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری