Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:59:07 GMT

برپایی ۳ نوروزگاه در مناطق گردشگری کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۵۹۵

برپایی ۳ نوروزگاه در مناطق گردشگری کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز ۳ نوروزگاه در مناطق گردشگری استان برپا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید قادری درگفتگو با مرصاد ، اظهار داشت: نوروز امسال با برگزاری برنامه های آیینی نوروز و سفره های هفت سین در طاقبستان، بیستون و معبد آناهیتا نوروزگاه هایی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این ایام نمایشگاه های صنایع دستی و سوغاتی در محوطه تاریخی بیستون، طاقبستان، کرمانشاه و ورودی همه شهرستان های استان برپا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیان داشت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی برپا شده در شهرستان کرمانشاه نیز ۱۰۰ غرفه دارد که ۷۰غرفه آن به بخش صنایع دستی و ۳۰ غرفه به سوغاتی اختصاص خواهد یافت.

وی از برپایی بیش از ۲۰۰ سیاه چادر در اقصی نقاط استان طی نوروز امسال خبر داد و تصریح کرد: نوروزگاه های سیار هم در سطح شهرستان های استان به منظور جذب بیشتر گردشگر و معرفی آیین نوروزی استان کرمانشاه برپا می شود.

به گفته قادری، شهرداری‌ها نیز نسبت به انجام فضاسازی و زیبا سازی های استان اقدام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: در راستای افزایش سطح کمی و کیفی بازارچه‌های موقت در موزه‌های استان، ابتدای هفته نشستی با حضور مرتضی حسینقلی‌زاده معاون میراث‌فرهنگی استان، غلامرضا حمیدی مسئول امور موزه‌های استان، حمید عمرانی رکاوندی مدیر پایگاه ملی دیوار بزرگ گرگان، جعفر خاندوزی مسئول موزه صنایع‌دستی استان، کارشناسان صنایع‌دستی و فعالان و متقاضیان برگزاری بازارچه، در دفتر معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی استان گلستان افزود: هدف از برگزاری این جلسه و اجرای مصوبات آن، حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و سوغات استان، توسعه، ترویج و آموزش‌های صنایع‌دستی است.

او  گفت: در این جلسه با توجه به شرایط و پتانسیل‌های موجود در خصوص زمان و چگونگی برگزاری بازارچه صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان تصمیم‌گیری شد و مقرر شد، بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ در محل خانه تاریخی امیر لطیفی برگزار شود.

حاجی‌ابراهیمی با اشاره به برگزاری بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی استان واقع در خانه تاریخی امیر لطیفی در نیمه دوم سال گذشته، افزود: این فضا بسیار مورد استقبال صنعتگران صنایع‌دستی، تولیدکنندگان سوغات بومی و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی