Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه شهر فردوس با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب گفت : بعد از این بیانیه مفصل رهبر معظم انقلاب حجت برهمه تمام است  ، بر مرد و زن و هیئتی و مسئولین و کارکنان و همه اقشار تکلیف شان روشن شده و دیگر کسی حرفی برای گفتن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بابایی گفت : بنده اعتقادم این است که بعد از بیانیه مفصل رهبر معظم انقلاب حجت برای همه تمام است و مرد و زن و هیئتی و کارمند و روحانیت و مسئولین و همه اقشار تکلیفشان روشن شده و دیگر کسی حرفی برای گفتن ندارد ائمه جمعه و جماعات و اساتید دانشگاه باید در پی پیاده کردن بیانیه رهبر معظم انقلاب باشیم .

امام جمعه فردوس با اشاره به موفقیت های بسیار زیادی که ما در کشور بدست آورده ایم اما در جنگ فرهنگی دشمن توانسته توفیقاتی بدست آورد گفت : ما در جنگ های فراوانی که بر علیه ما شده چه جنگ نظامی و چه جنگ اقتصادی و چه جنگ فرهنگی تا اندازه ای موفق بوده ایم و جنگ نظامی را پشت سر گذاشته ایم و به گفته حضرت آقا ذره ای از خاکمان را به دشمن نداده ایم و موفق از این جنگ بیرون آمده ایم در جنگ اقتصادی علیرغم سختی معیشت حضرت آقا امید دادند به اینکه در آینده مسایل حل خواهد شد و ان شاالله معیشت مردم ساماندهی خواهد شد. مسئولین دولتی و وزرا و همه سعیشان در حل مشکلات است ولی باید اقرار بکنیم از نظر فرهنگی دشمن توفیق پیدا کرده است و از طریق ماهواره و اینترنت و موبایل ها و فعالیت های فرهنگی که متاسفانه با باز بودن اینترنت بدون فیلتر که حتی در امریکا و اروپا هم فیلتر وجود دارد اما متاسفانه در کشور ما آزادی استفاده از ماهواره و اینترنت در حدی است که واقعا کیان دینی و اخلاقی جوانان ما را تا اندازه ای تحت الشعاع قرار داده است و زیر سئوال برده است ما باید در این قضیه همانطور که حضرت آقا فرمودند یک حرکت جهادی انجام بدهیم نمونه های بی بند وباری و نمونه های لطمه زدن به دیانت مردم در گوشه و کنار کشوروجود دارد.

جحت الاسلام و المسلمین بابایی همچنین با ذکر مصداقی از این نفوذ فرهنگی و نقشه دار بودن حرکات دشمن و اینکه برخی با غرض و نیت حمله به دین و با هدف قبح شکنی گناه به اسم برنامه های مرسوم مثل گردشگری و با اشاره به حضور افراد در ایام فاطمیه در شهرستان فردوس و حضور در مناطق کویری گفت : به اسم گردشگری و بوم گردی اتفاقاتی در شهر افتاده که در عین حال که اعلام می کنیم ما هیچ مشکلی و مخالفتی با بوم گردی و گردشگری و نشاط و ورزش و کوهنوردی نداریم ولی حرکاتی که در شهر ما و طبس انجام شده و اخیرا هم تکرار شده که واقعا می طلبد مسئولین فکری برای مسئله معنویت مردم بکنند.

وی افزود : قطعا اینها نقشه ایی است که برای نابودی فرهنگ دینی و برای مبارزه با فرهنگ دین و انقلاب و باید با اینها یک برخورد جدی بشود و اگر خدای ناکرده تکرار بشود باید از فعالیت دفاتری که بانی این امر هستند جلوگیری بشود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم) تلاوت سوره اعلی توسط رهبر انقلاب (فیلم) مبلغ فطریه سال ۱۴۰۳ چه میزان است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • فیلم/ توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته + فیلم
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم)
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال