Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@12:38:55 GMT

ال‌جی: برای تولید گوشی تاشو زود است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۸۷۰

ال‌جی: برای تولید گوشی تاشو زود است

به گزارش فارس به نقل از آسین ایج، ال جی که از شرکت های پیشرو در زمینه تولید گوشی های هوشمند محسوب می شود بر این باور است که بازار هنوز امادگی عرضه چنین گوشی هایی را ندارد.

کوون بونگ سئوک، رئیس شرکت ال جی و واحد ارتباطات سیار این شرکت در جریان برگزاری تازه ترین کنفرانس مطبوعاتی این شرکت تصریح کرد که ال جی به دنبال ایجاد تغییراتی در کسب و کار خود است و قصد دارد بیشتر بر روی تولید گوشی های هوشمندی متمرکز شود که با استاندارد مخابراتی نسل پنجم سازگاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که ال جی قبلا یک تلویزیون لوله شدنی معرفی کرده است که نشان می دهد این شرکت در زمینه استفاده از فناوری پیشرفته مورد نیاز برای این کار توانمندی های زیادی دارد. اما ال جی فعلا قصد ندارد تا زمانی که سهم مناسبی در بازار گوشی های نسل پنجم به دست آورد، بر روی تولید گوشی های دارای نمایشگر تاشو متمرکز شود.

این شرکت قصد دارد قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از دو گوشی پرچمدار تازه خود به نام های V50 ThinQ 5G  و G8 ThinQ رونمایی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، آلومینیوم با دو گل از ذوب آهن اصفهان شکست خورد. 

در این دیدار که در اصفهان برگزار شد تلاش دو تیم در ۹۰ دقیقه گلی را در بر نداشت تا اینکه در وقت‌های تلف شده این تیم میزبان بود که با ضربه فردین یوسفی به گل رسید و ۵ دقیقه بعد در غفلت مدافعان آلومینیوم، محمد جواد محمدی دومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

بدین ترتیب نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی با همان ۳۰ امتیاز قبلی در خانه دهم جدول رده‌بندی باقی ماند و ذوب آهن ِ۳۳ امتیازی با یک جهش سه پله‌ای خود را تا خانه هفتم جدول بالا آورد.

آلومینیوم سازان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه کشور، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در اراک با فولاد خوزستان مسابقه می‌دهند.

پیش از دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر، شاگردان مجتبی حسینی جمعه ۷ اردیبهشت، در جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد