Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عارف در واکنش به این پیامک‌ها گفته بود: «صحیح نیست در یک جامعه اسلامی پیامک‌های غیراخلاقی که با هیچ معیاری سازگار نیست به نمایندگان مجلس و مجمع ارسال شود. نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند و آنچه وظیفه شرعی و ملی آنهاست را در خصوص لایحه پالرمو انجام می‌دهند.»

طرح این ادعا‌ها سبب پیگیری موضوع از پلیس شد که سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در گفت: وگو با ایسنا در این باره گفت: در مواردی که شاکی خصوص وجود داشته باشد قطعا پلیس به شکایات رسیدگی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحیمی درباره اینکه اگر دریافت کنندگان چنین پیامک‌هایی شکایت کنند، چه برخوردی با عاملان انجام خواهد شد، گفت: اگر شکایتی در این زمینه مطرح شود، قطعا پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی به موضوع ورود کرده و با افرادی که مرتکب تخلف شده باشند، برخورد خواهیم کرد.

پیش از این در موردی مشابه در مورد FATF نیز، سردار کمال هادیانفر، رییس پلیس فتای ناجا درباره اظهارات اخیر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تهدید‌های پیامکی و فضای مجازی گفته بود: در این خصوص چیزی به ما ارجاع نشده و پلیس هم این موضوع را شنیده است. تاجایی که من می‌دانم این است که از طریق مجلس چیزی به ما برای بررسی ارجاع نشده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پیامک های تهدید آمیز پالرمو محمدرضا عارف سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • برخورد تهدیدآمیز و امنیتی با مسائل کارگری را قبول ندارم/ تنظیم چند لایحه درخصوص مواد قانون کار توسط دولت
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا